  • 1. Data: 2009-09-14 06:43:11
    Temat: Potwierdzenie przelewu z karty w Citi
    Od: Roman Stopa <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl>

    Płacę dziś rachunki przelewajac z Citkowej karty a tu nagle:
    "Chcę otrzymać tradycyjną pocztą potwierdzenie realizacji tego przelewu.
    - usługa bezpłatna dla przelewów z Karty Kredytowej
    - usługa płatna dla przelewów z Konta"
    O ile pamiętam przy poprzednim płaceniu było to jeszcze chyba 5 złociszy za
    kwit a teraz nagle za darmo? Kiedy się to zmieniło?

    --
    RS

  • 2. Data: 2009-09-14 07:06:46
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu z karty w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 08:43:11 +0200, Roman Stopa napisał(a):

> [...]
    > przelewów z Konta" O ile pamiętam przy poprzednim płaceniu było to
    > jeszcze chyba 5 złociszy za kwit a teraz nagle za darmo? Kiedy się to

    Chyba zawsze tak było, bo przelewów z karty nie da się druknąć z poziomu
    www.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-14 08:35:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-09-14 09:06, xbartx wrote:

    > Chyba zawsze tak było, bo przelewów z karty nie da się druknąć z poziomu
    > www.

    Wcześniej nie było informacji, że dla przelewów z kart jest za
    darmo. Wiem, bo sam zastanawiałem się, czy z tego nie korzystać -
    pod koniec lipca (26 lub 27), a w sierpniu już było na stronie.

    witrak()

  • 4. Data: 2009-09-14 08:39:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 10:35:07 +0200, witrak() napisał(a):

    > Wcześniej nie było informacji, że dla przelewów z kart jest za darmo.
    > Wiem, bo sam zastanawiałem się, czy z tego nie korzystać - pod koniec
    > lipca (26 lub 27), a w sierpniu już było na stronie.

    No może. Ja jak kiedyś potrzebowałem potwierdzenie do przelewu z konta
    citione i nie było możliwości druku z poziomu www, zamówiłem
    potwierdzenie a potem reklamacja, która została uznana. Teraz może ktoś
    to na nich wymusił, że mają informować a jak nie ma opcji druku z poziomu
    www, to mają wysyłać za darmo.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-14 16:14:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Wcześniej nie było informacji, że dla przelewów z kart jest za darmo.
    > Wiem, bo sam zastanawiałem się, czy z tego nie korzystać - pod koniec
    > lipca (26 lub 27), a w sierpniu już było na stronie.

    Ale oplata nie byla pobierana. Wiem, bo korzystalem...

    MK

  • 6. Data: 2009-09-15 08:06:11

    Użytkownik "Roman Stopa" <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl> napisał w wiadomości
    > O ile pamiętam przy poprzednim płaceniu było to jeszcze chyba 5 złociszy za
    > kwit a teraz nagle za darmo? Kiedy się to zmieniło?

    Potwierdzenie przelewu z KK było za 1 zł.
    Za 5 zł było więc 5 takich potwierdzeń ;-)