  • 1. Data: 2009-09-14 09:29:32
    Temat: Open Finance - niezamawiana karta
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Okolo dwoch tygodni temu zadzwonil do mnie ktos z Open Finance (mam tam
    lokate) i zaproponowal mi karte kredytowa z limitem 1000 PLN ;)
    Grzecznie odmowilem, podziekowal, rozlaczyl sie.
    W zeszlym tygodniu dzwoni do mnie kurier, ze ma do mnie przesylke z OF.
    Pomyslalem, ze to zapewne ta slynna umowa od lokaty, ktora juz 3
    miesiace do mnie idzie. Umowilem sie z kurierem, oczywiscie przyjechal
    godzine za pozno, otwieram paczke i wyjmuje... Karte kredytowa i umowe
    do niej.
    Oczywiscie odmowilem podpisania czegokolwiek, kurier powiedzial, ze
    odesle to z oznaczeniem "odmowa przyjecia". Czy dobrze zrobilem? Moze
    powinienem to wziac bez podpisywania? Czy kurier nie moze teraz jakos
    skorzystac z mojej karty?

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-09-14 14:55:27
    Temat: Re: Open Finance - niezamawiana karta
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent jijomo nadaje:
    > Czy kurier nie moze teraz jakos
    > skorzystac z mojej karty?

    Oczywiście że może, np. jak kotek narobi na dywan ale wtedy dobrze jest
    mieć minimum dwie ;-)
    Nie martw się, twoje finanse są bezpieczne. PIN do karty przychodzi
    osobno pocztą a poza tym kartę trzeba aktywować korzystając z loginu i
    hasła do konta w OF.