  • Data: 2016-08-10 10:52:51
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ooo, a co to za specjalne karty ? Napiszesz, jakie ?
    Mają tak "firmowo" czy sam kazałeś tak poustawiać ?

    Ja robiłem testy z próbami płatności z paska - ale tylko w kasach samoobsługowych,
    żeby nie straszyć sprzedawcy - i zawsze wyskakiwało "użyj czytnika chip" - co
    ciekawe, wtedy już naprawdę trzeba było włożyć kartę do czytnika, moduł zbliżeniowy
    się wyłączał.

    Hmm, na podpis nie płaciłem od czasu, gdy pierwszego delfinka wymienili mi na
    drugiego, już z chipem.
    Nawet jak żona miała taką sytuację w ikei, że płatność nie chciała iść z chipa, ale
    poszła z paska, to autoryzacja była PINem.

    Ew. podobno jak ktoś chce posmakować, jak to jest z autoryzacją na podpis, to można
    wziąć kartę z kantoru aliora, zmienić PIN przez net, pojechać z za granicę i
    spróbować zapłacić nie wsadzając wcześniej karty do bankomatu.
    Ale radzę mieć wtedy przy sobie dowód tożsamości.