  • Data: 2016-08-13 12:37:29
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 sierpnia 2016 17:10:32 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> [...]
    przynajmniej jedna osoba z obsługi - więc jakby terminal dał znać, że potrzebna jest
    weryfikacja podpisu, to miałby kto to zrobić.

    > Z tego co widzialem, automat po prostu pyta o pin i nie ma zadnej innej
    > opcji.
    > Mozesz zrezygnowac i zrobic w tyl zwrot natomiast nikt nie bedzie
    > niczego przedstawial do podpisu.

    Cóż, może i tak jest, w PL karty chip&signature nie dostaniesz, więc nie ma co nawet
    o opcjach dla nich myśleć - choć na pewno by się dało, terminal taki sam, jak w
    "normalnej" kasie, więc slip na podpis wydrukować by mógł. Choć, hmmm, w sumie w
    carrefourze drukuje na tej samej drukarce co paragon i w samoobsługowej nie drukuje
    slipu dla "dla kasjera"... Ale w biedzie (nie porównam z "normalną kasą" w carrefour,
    bo nigdy nie byłem ;) też na tej samej drukarce drukuje i pewnie slip na podpis by
    wyskoczył.
    Więc może są skonfigurowane na "chip&pin only".

    > Nikt niczego nie wyrefikuje.
    > Zreszta sprzedawcy tez nie ma. Kasy automatyczne.
    > Skladasz podpis na terminalu i wychodzisz z zakupami.
    > Przy zywklej kasie tez skladasz podpis na terminalu.
    > Karty nikt nie chce ogladac
    > Od tego maja ubezpieczenie, zeby nie uprzykrzac ludzion zycia.

    To musi być fajny kraj.
    A jak technicznie wygląda to podpisywanie na terminalu ?
    Piszesz palcem czy jakiś rtsik obok leży (przymocowany "krowiakiem" ? ;) ?
    Ja z czymś takim miałem doświadczenie z podpisywaniem u kuriera - zawsze wychodziło
    coś takiego, że nikt by mi nie dowiódł, że to mój podpis.