  • Data: 2016-08-11 13:43:49
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > maja tak firmowo: Chip & Signature zamiast Chip & PIN
    Amerykany to zawsze muszą poprawiać coś, co działa ;>
    Ale że w ogóle nie ma PINu to dziwne, z tego, co czytałem, to chip & signature ma
    jedynie priorytet - a może być terminal, bo będzie chciał tylko chip & pin i wtedy
    taka metoda też powinna być dostępna - choćby z PINem on-line.

    > Karty kredytowe z Capital One.
    Z amerykańskiego, rozliczane w dolarach ?
    Czy można od nich dostać rozliczane (i kredytowane) w PLN ?
    A jak w dolarach to ile kosztuje przeliczenie - bo zrozumiałem, że panikę wzbudzasz z
    tymi kartami w polskich sklepach, w USAńskich to raczej byś chipem, a nie podpisem,
    straszył.
    A pikacza mają ? I jak wtedy z podpisywaniem, jest granica "bez podpisu" ?

    > W Polsce raczzej zaden z bankow nie stosuje tej technologi.
    > Łatwiej klientowi wcisnac, ze to on wklepal 4 cyferki niz udowodnic mu,
    > ze to jego podpis.
    PIN może mieć i 8 cyfr, choć ja się boję terminali akceptujących tylko 4 cyfry i
    przez to nie przedłużam.