  • 11. Data: 2008-02-08 18:20:38
    Temat: Re: Który kredyt będzie tańszy??
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:foi3no$6d0$5@inews.gazeta.pl...

    > Nie... Ja miałem takie debety czy jak to zwią teraz na myśli. Masz debet 2
    > tys. zł. kupujesz auto to podnosisz sobie do 6 tys zł i nie masz
    > praktycznie żadnego bicza nad sobą, aby go spłacić, a i bank się tego nie
    > domaga.

    A no to fakt, do tego kredytu trzeba samodyscypliny.

    Ale z drugiej strony z KK jest podobnie - też można wydawać więcej niż jest
    się w stanie spłacić, a później tylko kwotę minimalną spłacać (podobnie jak
    odsetki przy debecie pobierane co miesiąc).

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|