  • 1. Data: 2008-02-07 19:05:27
    Temat: mBank - wyciągi za styczeń.
    Od: Pete <n...@n...com>

    Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    mBank ma poślizg?

    --
    Pete

  • 2. Data: 2008-02-07 20:24:17
    Temat: Re: mBank - wyciągi za styczeń.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pete napisał(a):
    > Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    > cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    > mBank ma poślizg?

    Ja dzisiaj dostalem wyciag z KK.

    Natomiast wyciagu z Multibanku brak.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-02-07 21:00:32
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    > cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    > mBank ma poślizg?

    chwile temu dostalem i to nawet 2x to samo

  • 4. Data: 2008-02-07 21:04:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 07 Feb 2008 20:05:27 +0100, Pete wrote:

    > Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    > cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    > mBank ma poślizg?

    Dostałem we wtorek.

    PS. Zajrzyj na forum mBanku, widziałem, że jest jakiś wątek na ten temat,
    ale nie chciało mi się go czytać.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-02-07 21:05:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ja dzisiaj dostalem wyciag z KK.
    > Natomiast wyciagu z Multibanku brak.

    Z kolei ja wyciąg z Multi dostałem 4-tego. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-02-07 21:35:49
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Pete pisze:
    > Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    > cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    > mBank ma poślizg?

    dostalem wczoraj jako plik html. gdzie mozna ustawic by przysylal jako
    pdf? da rade?

  • 7. Data: 2008-02-07 21:46:34
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:

    > dostalem wczoraj jako plik html. gdzie mozna ustawic by przysylal jako
    > pdf? da rade?

    gratuluje spostrzegawczości :)
    cytuje zawartość mojego zestawienia:

    Witamy,

    dziękujemy, że korzystasz z usług mBanku. Przesyłamy wyciąg za kolejny
    miesiąc, jednocześnie przypominamy, że jest on dostępny w załączniku, w
    wybranym przez Ciebie formacie (HTML, PDF lub CSV). Zmiany formatu
    możesz dokonać wypełniając wniosek "Wyciągi elektroniczne" w systemie
    transakcyjnym mBanku.

    Sebastian

  • 8. Data: 2008-02-07 22:14:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lut, 19:05, Pete <n...@n...com> wrote:
    > Dostał już ktoś maila z wyciągiem za styczeń? Bo u mnie do dzisiaj
    > cisza, i nie wiem, czy to jakaś pułapka antyspamowa wycięła, czy może
    > mBank ma poślizg?

    Wczoraj rano

  • 9. Data: 2008-02-08 19:20:27
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sebastian pisze:

    > gratuluje spostrzegawczości :)

    eh, wiecej na grupie po alkoholu pisac nie bede :)