  • 1. Data: 2008-02-07 14:22:10
    Temat: Porownanie ofert
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Propozycja dla portali finansowych.
    Może ktoś pomyśli o umieszczeniu interaktywnego porównania ror'ów na
    swojej stronie?

    Wybieramy typowe usługi np.
    - dostęp przez internet
    - karta do bankomatów
    - pakiet sms (najlepiej 2 opcje - podsumowanie dzienne i po każdej
    transakcji)
    - ilość przelewów internetowych miesięcznie (oczywiście poza bank)
    - ilość przelewów w placówce miesięcznie (oczywiście poza bank)
    - ilość wypłat z obcych bankomatów
    - ilość poleceń zapłaty

    i dostajemy listę miesięczny kosz konta z informacją, które z wybranych
    usług dla danego konta są niedostępne i czy są jakieś warunki zwolnienia
    zniektórych

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-02-07 19:12:20
    Temat: Re: Porownanie ofert
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 15:22:10 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Propozycja dla portali finansowych.
    > Może ktoś pomyśli o umieszczeniu interaktywnego porównania ror'ów na
    > swojej stronie?

    Ktoś już o tym myśli i nad tym pracuje :) Brakuje mi jednak czasu na to
    wszystko...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-02-07 20:28:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    scream pisze:

    > Ktoś już o tym myśli i nad tym pracuje :) Brakuje mi jednak czasu na to
    > wszystko...

    Trzymam kciuki!

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-02-07 21:17:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 21:28:06 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Trzymam kciuki!

    Dzięki. Jestem otwarty na wszelkie sugestie i propozycje.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2008-02-10 18:11:28
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Dzięki. Jestem otwarty na wszelkie sugestie i propozycje.

    Pospiesz sie!

    MSPANC