  • 1. Data: 2008-02-07 16:14:04
    Temat: e max plus
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    e-max plus: taka atrakcja, a ja jeszcze nie mam...

    ###

    czy to prawda, że mając już e-konto i e-max mogę kolejny rachunek e-max-plus
    otworzyć tylko poprzez m-linię?
    nie mogę tego zrobić wypełniając formularz na www?

    ###

    jak długo trwa dla takiego klienta (już mającego e-konto) otwieranie e-max-plus?
    ile dni czekaliście na 'pełną funkcjonalność' e-max-plus?

    ###

    docelowo chcąc mieć 4 e-max-plus składa się wniosek o każdy rachunek osobno?
    i należy się cztery razy umawiać z kurierem?
    to wszystko musi trwać bardzo długo...

    ###

    jak 'widzi się' i korzysta z takiego e-max-plus?
    w tym samym oknie co e-konto i e-max, czyli po jednym zalogowaniu widzę trzy
    albo nawet sześć rachunków?

    ###

    czy widać naliczone odsetki przy tym rachunku (jak ma np. inteligo albo lukas)?

    ###

    czy można zrezygnować ze 'zwykłego' e-max pozostając tylko przy e-konto i
    e-max-plus?

    ###

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-07 16:21:09
    Temat: Re: e max plus
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak długo trwa dla takiego klienta (już mającego e-konto) otwieranie
    > e-max-plus?
    > ile dni czekaliście na 'pełną funkcjonalność' e-max-plus?

    1 minutę

    > docelowo chcąc mieć 4 e-max-plus składa się wniosek o każdy rachunek
    > osobno?
    > i należy się cztery razy umawiać z kurierem?
    > to wszystko musi trwać bardzo długo...

    wystarczy jeden telefon

    > jak 'widzi się' i korzysta z takiego e-max-plus?
    > w tym samym oknie co e-konto i e-max, czyli po jednym zalogowaniu widzę
    > trzy albo nawet sześć rachunków?

    tak

    > czy widać naliczone odsetki przy tym rachunku (jak ma np. inteligo albo
    > lukas)?

    nie

    > czy można zrezygnować ze 'zwykłego' e-max pozostając tylko przy e-konto i
    > e-max-plus?

    tak

  • 3. Data: 2008-02-07 16:26:52
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    > e-max plus: taka atrakcja, a ja jeszcze nie mam...

    Nalezy zajrzec na strone mbanku a nie isc az na taka latwizne.

    W skrocie - konto zakladasz telefonicznie. Na zadnych kurierow nie czekasz.
    Dziala od razu.
    Odsetek nie widzisz w trakcie - sa dopisywane po zakonczeniu miesiaca. Konta
    sa widziane tak samo jak pozostale (czyli mialbys 6).
    Nie musisz rezygnowac ze zwyklego emaxa, choc oczywscie mozesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-02-07 18:35:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Feb 2008 17:14:04 +0100, "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    wrote:

    >czy to prawda, że mając już e-konto i e-max mogę kolejny rachunek e-max-plus
    >otworzyć tylko poprzez m-linię?
    tak to prawda.

    >nie mogę tego zrobić wypełniając formularz na www?
    nie mozesz.

    >jak długo trwa dla takiego klienta (już mającego e-konto) otwieranie e-max-plus?
    >ile dni czekaliście na 'pełną funkcjonalność' e-max-plus?
    0 dni. Jest dostepny w pelni funkcjonalny natychmiast po przyjeciu
    zlecenia telefonicznego.

    >docelowo chcąc mieć 4 e-max-plus składa się wniosek o każdy rachunek osobno?
    Za jednym telefonem mowisz ze chcesz 4.

    >i należy się cztery razy umawiać z kurierem?
    Kurier nie jest potrzebny jesli juz masz aktywne konto.

    >jak 'widzi się' i korzysta z takiego e-max-plus?
    >w tym samym oknie co e-konto i e-max, czyli po jednym zalogowaniu widzę trzy
    >albo nawet sześć rachunków?
    tak. 3, 6 a nawet 8.

    >czy widać naliczone odsetki przy tym rachunku (jak ma np. inteligo albo lukas)?
    na biezaco nie widac.

    >czy można zrezygnować ze 'zwykłego' e-max pozostając tylko przy e-konto i
    >e-max-plus?
    raczej tak.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-02-13 17:50:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 19:35:25 +0100, WAM napisał(a):

    > Za jednym telefonem mowisz ze chcesz 4.

    także mam e-max Plus, ale jeden,
    ciekawe czemu ma służyć posiadanie czterech emaxów-Plus...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2008-02-13 18:13:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 13 Feb 2008 18:50:53 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > ciekawe czemu ma służyć posiadanie czterech emaxów-Plus...

    1. Ucieczka przed belką.
    2. Cztery bezpłatne przelewy w ciągu miesiąca zamiast jednego.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-02-16 19:49:27
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Wed, 13 Feb 2008 19:13:40 +0100, name: Marcin Mokrzycki:

    > 1. Ucieczka przed belką.
    > 2. Cztery bezpłatne przelewy w ciągu miesiąca zamiast jednego.

    3. Odkładanie na różne cele. Np jedno konto jest do bieżącego
    trzymania gotówki na wiekszym procencie, drugie do odkładania na
    remont kuchni, trzecie do odkładania na wypasione kino domowe,
    czwarte do ...

    Pozdrawiam
    Miroo