  • 1. Data: 2008-02-07 14:02:28
    Temat: karta kredytowa a renta
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    w ktorym banku do otrzymania karty kredytowej wystarczy renta czasowa
    (odnawiana co roku)? jestem studentem i poki sie ucze, otrzymuje ja, ale
    takze dorabiam na umowe zlecenie/o dzielo.

    polbank wymaga wieku pow. 40 lat przy rencie a chce umowy o prace. ze
    swoijej pracy zarobki co miesiac mam diametralnie rozne, kwota renty
    jest co miesiac stala pow. 1000 zl netto

  • 2. Data: 2008-02-07 14:19:52
    Temat: Re: karta kredytowa a renta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lut, 15:02, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
> [...]
    > swoijej pracy zarobki co miesiac mam diametralnie rozne, kwota renty
    > jest co miesiac stala pow. 1000 zl netto

    Zobacz Citi - kartya dla studentow na podstawie legitymacji
    Zobacz bzwbk karta newsweek - zarobki od 50 (piecdziesiat) zl.

  • 3. Data: 2008-02-08 16:49:12
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > Zobacz Citi - kartya dla studentow na podstawie legitymacji

    z citi nie chce miec nic wspolnego :)

    > Zobacz bzwbk karta newsweek - zarobki od 50 (piecdziesiat) zl.

    teoretycznie w polbanku mininum zarobkow to 1000 zl, ale nikt juz nie
    wspomnial ze przy umowie o prace, nie wliczajac renty.

    moze mbank zaproponuje cos w mojej sytuacji?

  • 4. Data: 2008-02-08 17:07:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lut, 17:49, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

> [...]

    A tutaj co ci odpisali?

  • 5. Data: 2008-02-08 17:27:03
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):
    > z citi nie chce miec nic wspolnego :)

    Z ciekawości: dlaczego?

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 6. Data: 2008-02-08 19:17:41
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > A tutaj co ci odpisali?

    jeszcze nic, odwiedze oddzial osobiscie

  • 7. Data: 2008-02-08 19:19:27
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sinus pisze:

    > Z ciekawości: dlaczego?

    1. nic ciekawego poza ewentualna mozliwoscia karty kredytowej nie maja
    mi do zaofeorowania
    2. na tej grupie wszyscy psiocza na citi
    3. nie lubie tej firmy, kiedys swego czasu truli mi dupe przez telefon i
    mam ich dosc

  • 8. Data: 2008-02-08 19:40:33
    Od: Kamil Jonca <k...@a...kjonca>

    Sarpedon <f...@b...cy> writes:

    > 2. na tej grupie wszyscy psiocza na citi

    Ja zarejsetrowałem psioczenie na CitiOnLine, a nie na Citi jako takie.
    Możesz rozwinąć?
    KJ

  • 9. Data: 2008-02-08 19:50:01
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Kamil Jonca pisze:

    > Ja zarejsetrowałem psioczenie na CitiOnLine, a nie na Citi jako takie.
    > Możesz rozwinąć?

    a ja jeszcze np. na wplatomaty

  • 10. Data: 2008-02-09 06:14:49
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Fri, 08 Feb 2008 20:19:27 +0100, Sarpedon napisał(a):

    > 1. nic ciekawego poza ewentualna mozliwoscia karty kredytowej nie maja
    > mi do zaofeorowania

    Ale pytałeś właśnie o możliwość uzyskania karty, czyż nie?

    > 2. na tej grupie wszyscy psiocza na citi

    Na ichnią kartę? Chyba tylko ci, którym bank nie chciał podnieść limitu :)

    AK