  • 1. Data: 2008-02-07 22:54:50
    Temat: Podpis elektroniczny na karcie bankomatowej?
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    Witam

    Piszemy pracę dyplomową na temat przyszłości podpisu elektronicznego.
    Częścią pracy jest ankieta, weryfikująca pomysł nowego sposobu
    sprzedaży; chodzi o wykorzystanie kart wydawanych przez banki.
    Wypełnienie ankiety nie potrwa dłużej niż 3 minuty, a Wasze opinie mogą
    być bardzo cenne. Ankieta jest przeznaczona dla osób prowadzących
    działalność gospodarczą.

    Ankieta znajduje się pod adresem:
    http://webankieta.pl/ankieta/w1hppeqmrqc8

    z góry dziękujemy za pomoc,
    --
    Marek Gutkowski
    osiągalny jako tibboh w domenie gmail kropka com

  • 2. Data: 2008-02-07 23:02:25
    Temat: Re: Podpis elektroniczny na karcie bankomatowej?
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Wypełnienie ankiety nie potrwa dłużej niż 3 minuty, a Wasze opinie mogą
    > być bardzo cenne.

    Jasne ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-07 23:16:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Lut, 23:02, KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> wrote:

    > Jasne ...

    czego to ludzie nie wymysla, zeby cos sprzedac....

  • 4. Data: 2008-02-08 02:56:58
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Marek Gutkowski pisze:
> [...]
    > Wypełnienie ankiety nie potrwa dłużej niż 3 minuty, a Wasze opinie mogą
    > być bardzo cenne. Ankieta jest przeznaczona dla osób prowadzących

    KURWA JEBCIE SIĘ

    W sposób nagły i niespodziewany studenci wszystkich kierunków
    postanowili pisać prace dyplomowe w oparciu o UseNet, w STYCZNIU.

    Jak ja studiowałem to trzeba było literaturę wertować...

  • 5. Data: 2008-02-08 05:07:13
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Gutkowski" <t...@w...not.work> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wypełnienie ankiety nie potrwa dłużej niż 3 minuty, a Wasze opinie mogą
    > być bardzo cenne. Ankieta jest przeznaczona dla osób prowadzących

    spoko, a te reklamy googla na koncu kazdej ankiety to tak w podziekowaniu>?
    nawet nie zamierzam klikac

  • 6. Data: 2008-02-08 07:37:41
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    > KURWA JEBCIE SIĘ
    >
    > W sposób nagły i niespodziewany studenci wszystkich kierunków
    > postanowili pisać prace dyplomowe w oparciu o UseNet, w STYCZNIU.

    Aha. To znakomicie. Po stylu wypowiedzi pomyśleć by można, że szanowny
    kolega studiował w Toruniu i to nie na UMK.

    > Jak ja studiowałem to trzeba było literaturę wertować...

    Nic się nie zmieniło. Ankieta jest *częścią* pracy.
    Nie rozumiem skąd ta reakcja. Ja naprawdę wiem, co to jest netykieta.
    Gdybym napisał tu posta pt. "kredyt hipoteczny, gdzie najlepiej?" to
    było by OK i na temat, a jak usiłuję zapytać osób zajmujących
    się/zainteresowanych bankowością co myślą o wykorzystaniu banków do
    sprzedaży certyfikatów kwalifikowanych to szanowny kolega zaczyna kurwować?

    pozdr,
    --
    MG

  • 7. Data: 2008-02-08 07:43:44
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    > spoko, a te reklamy googla na koncu kazdej ankiety to tak w podziekowaniu>?
    > nawet nie zamierzam klikac

    Trudno. Ja tylko dla porządku przypomnę, że za reklamy Google płaci od
    kliknięcia, a nie od odsłony. I że serwis webankieta.pl nie dzieli się
    tymi przychodami ze swoimi klientami, od których RÓWNIEŻ pobiera opłaty.

    Mówiąc wprost: nie zarabiam na tym, że ktoś kliknie.

    --
    MG

  • 8. Data: 2008-02-08 16:41:21
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Mówiąc wprost: nie zarabiam na tym, że ktoś kliknie.

    nie mialem Ciebie na mysli , co nie zmienia faktu, ze nie mam zamiaru
    zagladac nawet pod ten link
    jak juz zajmujesz sie podpisem cyfrowym i umiesz rozlozyc iloczyn na
    czynniki pierwsze to mozesz tez sam wykonac ankiete na swojej stronie,
    a jak jej nie masz to sie o nia postaraj, na studiach jest duzo czasu na
    takie zabawy

  • 9. Data: 2008-02-08 19:42:43
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Marek Gutkowski wrote:

> [...]
    > się/zainteresowanych bankowością co myślą o wykorzystaniu banków do
    > sprzedaży certyfikatów kwalifikowanych to szanowny kolega zaczyna kurwować?

    Ja tez mam ochote pokur..ac bo Twoja ankieta klamie. W Nordea odnowienie
    na rok kosztuje 49, a Twoja ankieta klamie ze 95. jaka jest wiec rola
    tej ankiety, bo wartosciowej pracy opartej na blednych zalozeniach nie
    da sie napisac?

    Wwieslaw

  • 10. Data: 2008-02-08 19:47:45
    Od: Marek Gutkowski <t...@w...not.work>

    Damian wrote:

> [...]
    > czynniki pierwsze to mozesz tez sam wykonac ankiete na swojej stronie,
    > a jak jej nie masz to sie o nia postaraj, na studiach jest duzo czasu na

    Pewnie że mogę, tylko po co? Nie piszę pracy z aplikacji webowych,
    studia na PW dawno za mną, a ten serwis działa zupełnie przyzwoicie.
    Własną stronę posiadam, dziękuję za troskę, ale okres kiedy miałem dużo
    czasu dawno się skończył. Kolega zanim będzie występował w roli mentora
    zechce oduczyć swój czytnik kaszanienia polskich znaków.

    Do meritum: fakt, że zajmuję się podpisem cyfrowym nie oznacza
    bynajmniej, że faktoryzuję w głowie duże liczby :)

    EOT
    --
    Marek Gutkowski