eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-07 16:18:44
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 czerwca 2023 o 15:43:33 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Choć jak widać, trzeba podróżować, żeby korzystać z oferowanych możliwości.

    No, visa infinity to już nie jest poziom "premium", wręcz "private banking", ale
    skarbonka
    przybliża go plebsowi, mimo że to nie oni przejęli śp. lion's - ale tradycję
    kontynuują ;>
    Dla dużo podróżujących nawet ta opłata 1k rocznie może być warta zapłacenia,
    a o zdolność na 50k trudno nie jest, wystarczy zarabiać trochę więcej niż średnia
    no i oczywiście nie być zakredytowanym pod kapelusik gdzie indziej.
    Już słabsze karty miewają ostrzejsze warunki, np. "czarna" MC mbąka dochód min.
    20k/mc,
    czy visa platinum z santandera - min. 10k/mc (ale to dla takich "z ulicy", na klik
    nie wymagają, wystarczy zdolność na 10k).

    Ja zaś piszę o kartach dostępnych dla absolutnie każdego, kto się po prostu wybiera
    na wakacje za granicę - a do tego dających jeszcze wisienki (będzie na lody ;)
    Zaś na zakupy na tureckim bazarze (np. "originalne" dolce-gabana-niegabana)
    i tak trzeba wziąć gotówkę.
    I oczywiście w 100% darmowych - a nawet mogących dać jeszcze zysk,
    gdy coś się w podróży popsuje.
    Bo raz na ileś podróży opóźnienie się trafi - i można przecierpieć, zaciskając zęby,
    albo na luzie iść sobie do saloniku, a potem jeszcze dostać dodatkowe odszkodowanie.

    A że w bankach też są różne glitche to opisuję doświadczenia, żeby testujący się nie
    stresowali ;>
    Albo i nawet wiedzieli, jak na sytuacji dodatkowo skorzystać.
    Jak to mówię zawsze dzwoniącym z citka - "na tym to ja mam zarobić, nie bank" - gdzie
    level 2
    takiej zabawy to zarabianie na braniu kredytu ;)