eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-13 14:24:23
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    citek przysłał mi dzisiaj maila z regulaminiem promocji i komentarzem:
    "W nawiązaniu do rozmowy z Doradcą przesyłamy Regulamin Oferty. Prosimy o zapoznanie
    się z dokumentem."
    Tak się zastanawiałem, co to za "rozmowa" - ale przyszło z maila, z którego
    odpowiadają
    czasem na zapytania w poczcie wewnętrznej ST (tacy są dziwni - czasem odpowiedź
    przychodzi
    w poczcie wewnętrznej, a czasem mailem, a czasem i tu i tu) - więc wychodzi, że
    chodziło
    o moją prośbę, żeby mi sprawdzili, czy spełniłem warunki promocji.
    No to sobie poradzili - przysłali legulamin i powiedzieli, żebym sobie sam sprawdził
    ;>

    Oczywiście z kurierem się jeszcze nie wykokosili, choć może to znów moja wina, bo
    napisałem
    żeby sprawdzili, czy naprawdę muszą - trzeba było siedzieć cicho, teraz się znów w
    jakiejś
    nieskończonej pętli kręci, trza jakoś popchnąć...
    A znalazłem w ST, że sobie można w sprawie tej promo "zamówić rozmowę".
    Aż kusi, żeby sprawdzić, jak szybko zadzwonią np. do żony - bo może być jak i we
    francuzie,
    podjarałem się, że do mnie od razu zadzwonili, a do żony tydzień oczekiwania...
    No i to by było takie pół na pół, bo citek kręci nosem na potwierdzenia przelewów na
    konto
    wspólne w santanderze.
    francuz podobno łyknął - choć jeszcze zobaczymy, dzisiaj rano byłem się podpisać,
    choć infolinka twierdziła, że jako użytkownik nie muszę.
    Dobrze, że pan był na tyle rozsądny, że nie kazał mi się domeldować wczoraj do żony
    (a już i tak było przed 18), bo mogli mieć zarzygany oddział ;> A nawet ładny ten
    dawny raifi.
    W każdym razie pchnięte, zobaczmy co dalej.
    I nawet dostałem egzemplarz umowy dla użytkownika karty dodatkowej.
    Chyba jeszcze nigdzie indziej czegoś takiego nie miałem.