eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citk
  • Data: 2023-06-14 23:16:04
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citk
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to rzeczywiście chyba ci się wydaje.
    > A prawie na pewno przy opcji "otwieranie po wejściu z ulicy, bo taką akurat mam
    fantazję".
    > Z wyrokiem sądu - może.
    > Póki co znam 2 banki, które dziecku <13 lat wydadzą kartę.
    > W obu konto jest rodzica i tylko rodzica.
    > Czyja jest karta i kim jest tu dziecko, które dostaje kartę - nie wiem (i taki mbąk
    też wygląda, że nie wie, a przynajmniej mlinka, którą o to pytałem), ale
    pełnomocnikiem być nie może.

    Nie mówię o KARCIE dla kilkulatka, tylko o KONCIE.

    Pierwszy bank z brzegu:
    https://www.bnpparibas.pl/_fileserver/item/1520701

    § 6a. Rachunek dla Osoby Małoletniej - zasady dotyczące
    prowadzenia Rachunków

    MJ