eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-09 09:55:06
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 8 czerwca 2023 o 21:59:44 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
    > Wydajemisie, że od obrotów 98400 jest już "tylko" 500 zł.

    Pewnie tak, i może trafi się ktoś, komu Sobieski zostanie w kieszeni, ale jak ktoś
    robi rocznie 100k kartą to pewnie i 133k zrobi.

    Choć można mieć "living on the edge", ostatnio nieopatrznie - cholerna ciekawość i
    cholerny mbąk, który nie ma poczty w ST - wyciągnąłem z niebytu mbąkową kredytówkę
    wujka - kredyt bez karty (zastrzeżonej - nie wiem, dlaczego) leżał sobie zapewne od
    czasów, gdy jeszcze były złote rybki - taka karta się wyświetlała jako zastrzeżona,
    po zamówieniu nowej zmieniła się w pasiaka.
    No ale TOiP nie doczytałem, że wydanie 30zł, a rok, w zależności od %, 100zł lub
    210zł - chyba że obrót 12k.
    Sprawdziłem rok do tyłu na debetówce - 15k.
    I zastanawiam się czy zostawić czy likwidować - co prawda obrót na kredytówce
    zalatwia też obrót dla debetówek, ale debetówki i tak są dwie (a zaraz można będzie
    domówić trzecią), jedna do noszenia, druga zapasowa - więc po co tworzyć nowy byt, i
    to jeszcze z pułapką bankomatową, skoro ta KK nic dodatkowego nie daje?

    No ale pochwała dla mbąka, płacenie ajfonem działa, choć karty jeszcze nie doszły.
    Jest to możliwe w jakimś innym banku, nie licząc kart "HCE-only"?
    Tzn. dla debetówek, kredytówka nie chciała się dodać (może jest bez paywave).