eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-14 22:57:41
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 czerwca 2023 o 20:59:17 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > A mnie się wydaje, że każdy.

    No to rzeczywiście chyba ci się wydaje.
    A prawie na pewno przy opcji "otwieranie po wejściu z ulicy, bo taką akurat mam
    fantazję".
    Z wyrokiem sądu - może.
    Póki co znam 2 banki, które dziecku <13 lat wydadzą kartę.
    W obu konto jest rodzica i tylko rodzica.
    Czyja jest karta i kim jest tu dziecko, które dostaje kartę - nie wiem (i taki mbąk
    też wygląda, że nie wie, a przynajmniej mlinka, którą o to pytałem), ale
    pełnomocnikiem być nie może.