eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-07 15:43:31
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 czerwca 2023 o 14:45:04 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > KK we francuzie też już prawie załatwiona

    > W citku też testuję kartę dodatkową

    Dla mnie teraz kartą numer jeden jest PKO Visa Infinite:
    + świetny pakiet ubezpieczeń, miałem niestety okazję korzystać i bez
    problemu dostałem zwrot kosztów podróży, którą musiałem odwołać ze względów
    zdrowotnych (przy czym nie dość, że podróż była opłacona kartami innych
    banków, to płatności miały miejsce zanim w ogóle wystąpiłem o kartę PKO;
    sama choroba oraz planowana podróż to już oczywiście okres posiadania karty
    PKO i związanego z nią ubezpieczenia),
    + rozliczenie po kursach Visy,
    + saloniki Priority Pass dla właściciela karty bez ograniczeń, darmowy fast
    track na Okęciu,
    + od 1 czerwca darmowe i wchodzące w grace period wypłaty gotówki
    z bankomatow za granicą,
    - opłata 1000 zł za rok jeśli nie zrobi się rocznego obrotu w wysokości
    132k zł,
    - konieczność posiadania zdolności kredytowej min. 50k zł.

    Choć jak widać, trzeba podróżować, żeby korzystać z oferowanych możliwości.