    From: "Adam Korus" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na samochód a szkoda całkowita
    Date: Thu, 24 Feb 2005 22:20:23 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@mglista9.rybnet.pl

    czesc

    Jezeli chcesz uproscic uzyskanie odszkodowania z ubezpieczalni to po
    pierwsze;
    splac pozostaly kredyt w banku (jezeli zostalo pol roku to kwota nie bedzie
    chyba wysoka) dzieki temu wygasnie cesja polisy AC na bank i pieniadze z
    odzskodowania dostaniesz na swoje konto, a nie beda przchodzily przez bank
    (co sie wiaze z czasem oczekiwania na rozliczenie umowy kredytowej)

    Wazne jest rowniez czy jest to kredyt zlotowkowy czy w walucie - jezeli w
    walucie to jeszcze na tym zyskasz ze wzgledu na obecny niski kurs.

    adam