  • Data: 2005-02-24 21:45:41
    Temat: Re: Kredyt na samochód a szkoda całkowita
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krab (news:cvldg7$u5$1@atlantis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):

    > hmm, jesli rozumiem, to po tey drobnej stluczce - auta juz nie ma ?
    > (70%ubytku - to chyba już kasacja ?)
    To zależy jak na to patrzeć. naprawy za około 13tys. Wiem że można to zrobić
    poniżej 9tys. Jednak ubezpieczyciel musi to robić w ASO. Główna konstrukcja
    nośna nienaruszona (trochę drgnął prawy słupek). To ta pier*** chłodnica
    dziwnie się przesunęła jakoś w stronę alternatora i skrzyni biegów...ech...
    i ta robocizna... mam wycenę. Niczego nie naprawiają, wszystko do kosza i
    wymiana....

    R.