  • 41. Data: 2003-07-19 16:35:10
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Skończ ten festiwal pokazywania swojej głupoty. Zadałeś pytanie o
    bezzwrotne
    > kredyty - dostałeś odpowiedź. Jak chcesz sobie popisać na klawiaturze, to
    > może na jakiś czat się udaj - dla mnie EOT.

    Bardzo prosze i do tego dochodzi silna nerwica, a moze jestes blondynka?

    aro

  • 42. Data: 2003-07-19 16:38:20
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Tak - w latach 80 pod koniec, i jak podejmujesz 1 prace kiedys na wsi:-)
    > Jestes po hibernacji?

    To o czym mowisz to jest pozyczka na zagospodarowanie i w latach 80 ale do
    dnia
    dzisiejszego istniej szanowny Panie dr.Kubelwaisser

    aro

  • 43. Data: 2003-07-19 16:38:21
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:bf9ti4$cq1$1@news.onet.pl...

    > No a coz w tym takiego dziwnego?
    > Idz do pierwszego lepszego sklepu dla wegetarian. Nawet flaki
    > dostaniesz i pasztet (bez grama miesa :D

    Z całym szacunkiem, Amra, wiedzę za mlody jestes by pojąć o co chodzi.
    Zwrot pochodzi z czasów PRL, z czasów poniedziałków bezmięsnych, kartek,
    przydziałów itp . Z wegetarianizmem nie ma nic wspólnego.

  • 44. Data: 2003-07-19 16:44:55
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:bf9ti4$cq1$1@news.onet.pl...

    > No a coz w tym takiego dziwnego?
    > Idz do pierwszego lepszego sklepu dla wegetarian. Nawet flaki
    > dostaniesz i pasztet (bez grama miesa :D

    Z całym szacunkiem, Amra, widzę za mlody jestes by pojąć o co chodzi.

  • 45. Data: 2003-07-19 17:06:08
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Trafiłeś jak kulą w płot. Kredyt studencki jest udzielany przez bank,
    > umorzenia dokonuje Komisja ds. Pożyczek Studenckich (tak się to chyba
    > nazywa). Do banku zwracana jest c a ł a kwota - tyle, że jej częśc
    spłacana
    > jest ze środków publicznych.

    Ok. Ale zauważ że z punktu widzenia klienta wygląda to nieco inaczej.

    >Czekam, że wskażesz mi bezzwrotne kredyty w bankach, a natychmiast
    > sobie taki wezmę :-)))

    To proste :) Przychodzisz do dowolnego banku bierzesz kredyt a potem
    musisz juz tylko dobrze zniknac

    Pozrowienia
    gren

  • 46. Data: 2003-07-19 17:27:59
    Od: s...@w...pl

    > Witam
    >
    > czy orientujecie sie czy istnieja jakies korzystne kredyty dla naucieli?
    > powiedzmy
    > na budowe domu lub zakup mieszkania.

    mając na uwadze zarobki i stałośc pracy nauczycieli to w każdym banku stac cie
    będzie na kredyt. w przeciwieństwie do masy zwykłych szaraków, którzy nie mają
    związku pracy i zarabiają za swa razy więcej pracy, dwa razy mniej niz
    nauczyciele.

    > Kiedys slyszalem o kredytach bezzwrotnych

    W sumie mozna to pominąc, ale... nawet studenci bez pracy muszą spłacać
    kredyty studenckie więc, dlaczego pracujący nauczyciele mieli by tego nie
    robic?
    > pozdrawiam
    >
    > Aro

    Pozdrawiam
    SEBO

  • 47. Data: 2003-07-19 17:59:35
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    heheh to mi sie podoba :)

    aro

  • 48. Data: 2003-07-19 18:28:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo prosze i do tego dochodzi silna nerwica, a moze jestes blondynka?

    Zamknij się bo mnie zaczynasz wkurzać i to ostro!

    WN

  • 49. Data: 2003-07-19 19:51:03
    Od: "m@rkop" <m...@s...pf.pl>

    On 19 Jul 2003 19:27:59 +0200, s...@w...pl wrote:

    > mając na uwadze zarobki i stałośc pracy nauczycieli to w każdym banku stac cie
    > będzie na kredyt.

    Powiedzmy...

    >w przeciwieństwie do masy zwykłych szaraków, którzy nie mają
    > związku pracy i zarabiają za swa razy więcej pracy, dwa razy mniej niz
    > nauczyciele.

    Moglbys jeszcze raz po polsku?

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 50. Data: 2003-07-19 20:25:08
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Zamknij się bo mnie zaczynasz wkurzać i to ostro!
    >
    > WN

    hehehhe, sory tato

    aro