  • 1. Data: 2003-07-18 19:08:29
    Temat: Wasze opinie
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    http://www.profition.com/

    Jakie sa Wasze opnie na ten temat?

    --
    -Crimson-

  • 2. Data: 2003-07-18 19:22:29
    Temat: Re: Wasze opinie
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > http://www.profition.com/
    >
    > Jakie sa Wasze opnie na ten temat?

    "Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia urządza lub prowadzi grę
    losową, zakład wzajemny lub grę na automacie, podlega karze grzywny do 720
    stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2, albo obu tym
    karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie
    wzajemnym."

    Ustawa z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych, zakładach wzajemnych i
    grach na automatach (Dz. U. 1998 nr. 102 poz. 650 z póź. zm.).

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2003-07-18 19:29:47
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <piotr@centrum._cz> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ustawa z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych, zakładach wzajemnych i
    > grach na automatach (Dz. U. 1998 nr. 102 poz. 650 z póź. zm.).

    a ile wynosi stawka dzienna?

  • 4. Data: 2003-07-18 19:40:15
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > a ile wynosi stawka dzienna?

    KK, art 33 p3: "Ustalając stawkę dzienną, sąd bierze pod uwagę dochody
    sprawcy, jego warunki osobiste, rodzinne, stosunki majątkowe i możliwości
    zarobkowe; stawka dzienna nie może być niższa od 10 złotych, ani też
    przekraczać 2.000 złotych."

    Pozd.,
    Piotr

  • 5. Data: 2003-07-18 19:47:50
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pik-net.pl>

    > http://www.profition.com/
    >
    > Jakie sa Wasze opnie na ten temat?

    No coż - to nie jest piramida ale naganiacz do piramidy.

    W internecie egzekwowanie prawa wygląda mniej więcej tak, jak w Albani w 93
    roku (?) więc pewie takie inwestycje tak samo się kończą. No może tylko o
    kałasznikowa trudniej.

    W.

  • 6. Data: 2003-07-18 21:06:02
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    > Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym

    hmm, czy to ma jakieś zastosowanie jak gram sobie czasami w totolotka
    zagranicą?
    Znaczy się, jak ewentualnie coś wygram to mogą być kłopoty?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 7. Data: 2003-07-18 23:23:23
    Od: c...@p...com

> [...]
    > roku (?) więc pewie takie inwestycje tak samo się kończą. No może tylko o

    Uwielbiam takich cwaniaczkow - zero pojecia a krzyczy najglosniej. Piramida -
    smiechu warte sa Twoje slowa, przytocz chociaz jakies argumenty jesli juz kogos
    oskarzasz. Mam prosbe - nie orientujesz sie o co chodzi to siedz cicho.

    Co do wczesniejszych wiadomosci:

    1) serwer bukmachera fizycznie znajduje sie za granica - a wiec nie gram na
    terytorium RP - przyklad czarne listy wierzycieli, publikowane byly na
    zagranicznych serwerach i Polsce nic do tego. Jest juz pare zagranicznych
    bukmacherow dzialajcych w jezyku polskim, posiadaja konta w Polsce (czyzby ich
    prawnicy nie sprawdzili czy to legalne hmm) reklamuja sie w Przegladzie
    Sportowym, wspolpracuja z najwiekszym polskim serwisem pilkarskim futbol.pl -
    wyglada na to ze publicznie dochodzi do nagabywania ludzi zeby lamali prawo
    grajac u tych bukmacherow ! to sprawa dla super expressu ;)

    2) w prawie kazdym miescie Polski istnieja nasi rodzimi w pelni legalni
    bukmacherzy - obawiasz sie? graj u nich, ja nikomu nie narzucam gdzie ma grac
    tylko sugeruje najlepsze rozwiazanie

    Jakis problem ?

  • 8. Data: 2003-07-18 23:44:53
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Jakis problem ?

    Tak!
    spam.

    A co to ma wspólnego z bankami?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 9. Data: 2003-07-18 23:59:19
    Od: "c...@p...com" <p...@N...gazeta.pl>

    > Tak!
    > spam.

    A zauwazyles moze ze nie ja jestem autorem tematu ?

    > A co to ma wspólnego z bankami?

    Jak wyzej - pytanie do autora.

  • 10. Data: 2003-07-19 00:07:08
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>