  • 1. Data: 2003-07-18 19:47:44
    Temat: Kanada - nasze karty (czy brac?)
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Czy jest w ogole sens brac tam nasze "plaskie" karty ?
    Tzn: visa electron (mbank, vwdirect)
    maestro (dawne LG)

    chodzi mi glownie o platnosci bezgotowkowe i ew bankomaty
    dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-07-19 03:33:15
    Temat: Re: Kanada - nasze karty (czy brac?)
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    brać

  • 3. Data: 2003-07-20 15:53:07
    Od: "Sviodo" <s...@w...pl>

    tylko charge lub kredytowa
    visa elektron jest karta debetowa wiec mozesz ja sobie darowac...

    --
    Svi

  • 4. Data: 2003-07-20 16:50:29
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Sviodo" <s...@w...pl> wrote in message
    > tylko charge lub kredytowa
    > visa elektron jest karta debetowa wiec mozesz ja sobie darowac...

    Czemu?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-07-21 11:17:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Sviodo wrote:
    > tylko charge lub kredytowa

    Dlaczego? Chyba wystarczy, że będzie wypukła. Sposób rozliczania z bankiem
    to inna sprawa przecież?

    > visa elektron jest karta debetowa

    Nieprawda.

    --