  • 1. Data: 2003-07-18 17:51:53
    Temat: RE: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Jeżeli ta klauzula jest potwierdzana _jednym_ podpisem pod
    > umową, to Multibank ewidentnie _łamie_ prawo. Zgoda na
    > przetw. w celach marketingowych musi być uzyskana za pomocą
    > _oddzielnej_ umowy.

    No popatrz ile to bankow lamie prawo ;/. Jakiś paragraf na potwierdzenie
    swojej tezy jesteś w stanie podać ?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2003-07-18 18:41:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    18 Jul 2003 19:51:53 +0200, w <000701c34d55$648e1d60$c300a8c0@lfi.com.pl>,
    w...@w...pl (Wojtek Frabinski) napisał(-a):

    > No popatrz ile to bankow lamie prawo ;/.

    Nie wiem, nie korzystam nałogowo :P

    > Jakiś paragraf na potwierdzenie
    > swojej tezy jesteś w stanie podać ?

    (Przed?) ostatni magazyn konsumenta o nieznanej mi nazwie, lecący w TV
    publicznej ;]. Chyba był nawet związany z jakąś sprawą bankową :).

  • 3. Data: 2003-07-19 10:40:50
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > (Przed?) ostatni magazyn konsumenta o nieznanej mi nazwie,
    > lecący w TV publicznej ;]. Chyba był nawet związany z jakąś
    > sprawą bankową :).

    No tak, magazyn konsumenta w TV stanowi doskonala podstawe prawna ;/

  • 4. Data: 2003-07-19 11:53:23
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jakiś paragraf na potwierdzenie
    > swojej tezy jesteś w stanie podać ?

    (Przed?) ostatni magazyn konsumenta o nieznanej mi nazwie, lecący w TV
    publicznej ;]. Chyba był nawet związany z jakąś sprawą bankową :).

    ROTFL :)))

  • 5. Data: 2003-07-19 19:25:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    19 Jul 2003 12:40:50 +0200, w <000001c34de2$6ede0ea0$3e1c153e@kuba2>,

    > No tak, magazyn konsumenta w TV stanowi doskonala podstawe prawna ;/

    Z pewnością większą niż grupa :D

  • 6. Data: 2003-07-19 19:27:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 19 Jul 2003 13:53:23 +0200, w <bfbbfi$q4m$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > (Przed?) ostatni magazyn konsumenta o nieznanej mi nazwie, lecący w TV
    > publicznej ;]. Chyba był nawet związany z jakąś sprawą bankową :).
    >
    > ROTFL :)))

    Jakbyś miał telewizor, to może odróżniałbyś przetwarzanie w celach
    markeingowych od celów świadczenia usługi :DDD.

  • 7. Data: 2003-07-19 21:07:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    19 Jul 2003 12:40:50 +0200, w <000001c34de2$6ede0ea0$3e1c153e@kuba2>,
    w...@w...pl (Wojtek Frabinski) napisał(-a):

    > No tak, magazyn konsumenta w TV stanowi doskonala podstawe prawna ;/

    To może Generalny Inspektor będzie wiarygodniejszy? :P

    http://www.giodo.gov.pl/wywiady2001_3.htm

    "Odrębną klauzulę firma musi przygotować wtedy, gdy zamierza wykorzystać dane
    osobowe klienta nie tylko do zrealizowania umowy -nawet jeśli chodzi tylko o
    przysyłanie klientowi informacji o własnych produktach."

  • 8. Data: 2003-07-20 10:39:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003 21:25:22 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Z pewnością większą niż grupa :D

    Polemizowalbym :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2003-07-20 10:48:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003 23:07:09 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >19 Jul 2003 12:40:50 +0200, w <000001c34de2$6ede0ea0$3e1c153e@kuba2>,

    >To może Generalny Inspektor będzie wiarygodniejszy? :P

    Owszem, ale twojej wiarygodnosci ten cytat specjalnie nie podnosi.

> [...]
    >osobowe klienta nie tylko do zrealizowania umowy -nawet jeśli chodzi tylko o
    >przysyłanie klientowi informacji o własnych produktach."

    No i gdzie tu jest mowa o odrebnej umowie ?
    Klauzula IMO moze miec po prostu forme paragrafu w umowie. I taka
    forme zwykle w bankach ma (takze w Multi).
    Wiec dalej nie podales zadnego uzasadnienia dla swojego twierdzenia,
    ze zgoda na przetwaranie danych w celach marketingowych musi byc
    wyrazana w odrebnym dokumencie.

    BTW
    http://wiem.onet.pl/wiem/0198d0.html
    klauzula (łc. clausula ?zakończenie; zamknięcie?) 1. praw.
    zastrzeżenie lub warunek zawarty w dokumencie mającym moc prawną, np.
    umowie, traktacie.

  • 10. Data: 2003-07-21 19:45:34
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]

    Jakbyś miał telewizor, to może odróżniałbyś przetwarzanie w celach
    markeingowych od celów świadczenia usługi :DDD.
    mam telewizor, ale może nie oglądam tyle ogłupiających seriali co ty.
    Powoływanie się na "ostatni" magazyn konsumenta brzmi śmiesznie ("bo w
    telewizji mówili" :))
    o moją zdolność rozróżniania proszę się nie martwić.
    Jeszcze raz pytam: Czy ktoś was do tego banku wołami zaciąga?
    Przecież jest "konkurencja" :))
    IMO: jak mi cos nie pasuje to nie podpisuje i dziękuję za współpracę zamiast
    tworzyć jakieś dziwolągi.
    Pozdrawiam
    Paweł