  • 51. Data: 2003-07-19 21:39:29
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 wrote:
    > Z całym szacunkiem, Amra, widzę za mlody jestes by pojąć o co
    chodzi.
    > Zwrot pochodzi z czasów PRL, z czasów poniedziałków bezmięsnych,
    > kartek, przydziałów itp . Z wegetarianizmem nie ma nic wspólnego.

    aach
    Czyli o czekoladopodobne wyroby itp chodzi, ok.

  • 52. Data: 2003-07-19 23:25:15
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message
    > Zamknij się bo mnie zaczynasz wkurzać i to ostro!

    hej, Wojtek - popatrz na to nie przez pryzmat znajomosci grupowych ale przez
    pryzmat tego kto jest glupi i chamski.
    przeciez gosc zadal pytanie a) z sensem b) w temacie grupy (patrz np.
    odpowiedzi Michala i inne).
    a popatrz na nia.
    popatrz na jej poziom.
    popatrz na to co soba prezentuje.
    popatrz na styl wypowiedzi.
    dla mnie to dosc jasne,
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 53. Data: 2003-07-19 23:31:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Rafal Urbanelis wrote:

> [...]
    > ale przez pryzmat tego kto jest glupi i chamski.
    > przeciez gosc zadal pytanie a) z sensem b) w temacie grupy (patrz np.

    Przeczytaj jeszcze raz wątek i nie musisz mnie obrażać, żeby udowadniać
    swoje racje - wystarczą argumenty. Jak ich nie ma, to zaczynają się epitety
    i pisanie w trzeciej osobie o współdyskutancie. Pełnię kultury ujawniłeś juz
    z resztą w słowie "laska". Dla mnie temat się skończył.

  • 54. Data: 2003-07-21 09:00:46
    Od: "Marek" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To o czym mowisz to jest pozyczka na zagospodarowanie i w latach 80 ale do
    > dnia
    > dzisiejszego istniej szanowny Panie dr.Kubelwaisser

    Panie nauczycielu
    przed i jes przecinek
    czyli mowa jest o dwoch rodzajach kredytow
    pozdrawiam

  • 55. Data: 2003-07-21 09:02:45
    Od: "Marek" <n...@n...pl>

    > Po stylu Twojej wypowiedzi mozna sadzic ze jestes osoba z zakompleksiona
    > o poczuciu niskiej wartosci i swiadomie nie dowartosciowanej ktora poprzez
    > krytke innych znajduje uciszenie w/w "dolegliwosci"

    Polecam
    pl.sci.psychologia

    Tobie polecam
    zapytales sie o kredyt
    i potem obrazasz tych ktorzy Ci odpowiedzieli
    doprawdy
    staropolska to moda

  • 56. Data: 2003-07-21 19:50:48
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Tobie polecam
    > zapytales sie o kredyt
    > i potem obrazasz tych ktorzy Ci odpowiedzieli
    > doprawdy
    > staropolska to moda

    hey

    zwaz na to w jaki sposob to czynia !