  • 31. Data: 2003-07-18 22:51:01
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > A jak juz tak Off Topicowo.
    > Popelnilem jeden rozdzial! :) (20% calosci :)
    > Uch!!!!

    O czym piszesz ? O kredytach bezzwrotnych :-D ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2003-07-18 22:53:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 wrote:
    > A ja slyszalem o wolowinie bezmiesnej.

    No a coz w tym takiego dziwnego?
    Idz do pierwszego lepszego sklepu dla wegetarian. Nawet flaki
    dostaniesz i pasztet (bez grama miesa :D

  • 33. Data: 2003-07-18 22:54:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A jak juz tak Off Topicowo.

  • 34. Data: 2003-07-19 04:48:11
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Cos Ty rzeczywiscie chyba nauczycielem nie jestes. Za nerwowy jestes.
    > W budzie to bys roku z takimi nerwami nie przetrwal.

    juz pisalem ze niej jestem nauczycielem

    aro

  • 35. Data: 2003-07-19 07:37:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O czym piszesz ? O kredytach bezzwrotnych :-D ?

    O wołowinie. Wołowinie bezmięsnej.

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 36. Data: 2003-07-19 09:43:46
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Nie rozśmieszaj mnie :-))) . Powodzenia w szukaniu umarzanych kredytów!
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Zadziwiajace, z takim schorzeniem jeszcze masz problemy ze smianiem sie

    aro

  • 37. Data: 2003-07-19 11:46:00
    Od: "Marek" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy orientujecie sie czy istnieja jakies korzystne kredyty dla naucieli?
    > powiedzmy
    > na budowe domu lub zakup mieszkania.
    > Kiedys slyszalem o kredytach bezzwrotnych

    Tak - w latach 80 pod koniec, i jak podejmujesz 1 prace kiedys na wsi:-)
    Jestes po hibernacji?

  • 38. Data: 2003-07-19 12:34:51
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Bo co? Weź się i zastanów, co napisałeś - nie ma bezzwrotnych
    kredytów.
    > Bezzwrotny to jest datek - ale to nie w bankach.

    Z tą bezwrotnością kredytów w bankach to nie jest tak do końca prawda.
    Istnieją pewne rodzaje kredytów obsługiwanych przez banki w których
    istnieje możliwość umorzenia części kredytu a to już jest coś.
    Żeby nie być goloslownym kilka, kilkanascie dni temu niejaka Glenn
    /zbieznosc nickow zapewne czysto przypadkowa/ pisala cos na ten temat w
    sprawie kredytu studenckiego pewnej malo zarabiajacej absolwentce. O
    siebie dodam kredyty termomodernizacyjne.
    I jeszcze coś a propos datków a raczej darowizny też bywają zwrotne.

    gren

  • 39. Data: 2003-07-19 16:23:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Adam S. wrote:

> [...]
    > siebie dodam kredyty termomodernizacyjne.
    > I jeszcze coś a propos datków a raczej darowizny też bywają zwrotne.

    Trafiłeś jak kulą w płot. Kredyt studencki jest udzielany przez bank, a
    umorzenia dokonuje Komisja ds. Pożyczek Studenckich (tak się to chyba
    nazywa). Do banku zwracana jest c a ł a kwota - tyle, że jej częśc spłacana
    jest ze środków publicznych. Pokaż mi bank, który udziela bezzwrotnych
    kredytów wybranym grupom zawodowym. Co do słowa "datek" użyłam go w
    potocznym rozumieniu, ale jak już chcesz się czepiać to ok. można datek
    zwrócić. Czekam, że wskażesz mi bezzwrotne kredyty w bankach, a natychmiast
    sobie taki wezmę :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-07-19 16:25:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:

    > Zadziwiajace, z takim schorzeniem jeszcze masz problemy ze smianiem
    > sie

    Skończ ten festiwal pokazywania swojej głupoty. Zadałeś pytanie o bezzwrotne
    kredyty - dostałeś odpowiedź. Jak chcesz sobie popisać na klawiaturze, to
    może na jakiś czat się udaj - dla mnie EOT.