  • 1. Data: 2003-07-18 19:43:05
    Temat: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    Witam

    czy orientujecie sie czy istnieja jakies korzystne kredyty dla naucieli?
    powiedzmy
    na budowe domu lub zakup mieszkania.
    Kiedys slyszalem o kredytach bezzwrotnych

    pozdrawiam

    Aro

  • 2. Data: 2003-07-18 19:43:39
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:
    > Witam
    >
    > czy orientujecie sie czy istnieja jakies korzystne kredyty dla
    > naucieli? powiedzmy
    > na budowe domu lub zakup mieszkania.

    Nie ma.

    > Kiedys slyszalem o kredytach bezzwrotnych

    Kiedy? W prl? Mega ROTFL

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-18 19:49:44
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Kiedy? W prl? Mega ROTFL

    nie badz taki do przodu...

    aro

  • 4. Data: 2003-07-18 19:50:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:

    > nie badz taki do przodu...

    Bo co? Weź się i zastanów, co napisałeś - nie ma bezzwrotnych kredytów.
    Bezzwrotny to jest datek - ale to nie w bankach.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-07-18 19:55:20
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Bo co? Weź się i zastanów, co napisałeś - nie ma bezzwrotnych kredytów.
    > Bezzwrotny to jest datek - ale to nie w bankach.

    zebys czlowieku mial choc troche oleju w glowie to bys wiedzial ze udziela
    sie
    takie pozyczki nauczycielom w gminach tylko sa to niewielkie kwoty

    aro

  • 6. Data: 2003-07-18 19:58:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:

    > zebys czlowieku mial choc troche oleju w glowie to bys wiedzial ze
    > udziela sie
    > takie pozyczki nauczycielom w gminach tylko sa to niewielkie kwoty

    Gminy "rozdają" pieniądze z podatków (moje między innymi!). W bankach na to
    nie licz, to nie instytucje charytatywne. Olej w głowie mam - nie liczę że
    ktoś mi coś da lub umorzy - sama sobie zarabiam. Jak na nauczyciela masz
    ciekawe pojęcie o świecie (a zwłaszcza o ekonomii).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-07-18 20:03:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pawel wrote:
    > zebys czlowieku mial choc troche oleju w glowie to bys wiedzial ze
    > udziela sie
    > takie pozyczki nauczycielom w gminach tylko sa to niewielkie kwoty

    Kobieta tez czlowiek ;)
    Co do nauczycieli - akademickich jak najbardziej (zwyklych to juz
    chyba z renomowanego liceum ;) - tyle, ze to raczej na zasadzie lepsze
    konto -> nizsze prowizje i oprocentowanie.
    Bezwrotne kredyty to nie w bankach, tylko moze w kasach pozyczkowo
    kredytowych czy jak one sie nazywaja?
    Raczej nikt ci tego nie da....

  • 8. Data: 2003-07-18 20:03:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Kobieta tez czlowiek ;)

    Nie bądź taki do przodu (że przedpiszcę zacytuję :-))))

    > Co do nauczycieli - akademickich jak najbardziej (zwyklych to juz
    > chyba z renomowanego liceum ;) - tyle, ze to raczej na zasadzie lepsze
    > konto -> nizsze prowizje i oprocentowanie.

    Przecież się powołał na jakieś gminne umarzanie kredytów, więc chyba
    nauczycielem akademickim nie jest
    :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-18 20:05:20
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    > Gminy "rozdają" pieniądze z podatków (moje między innymi!). W bankach na
    > nie licz, to nie instytucje charytatywne.

    czy ja cos pisalem o banku ??

    >Jak na nauczyciela masz ciekawe pojęcie o świecie (a zwłaszcza o
    ekonomii).

    tak sie sklada ze nauczycielem nie jestem, ale na ekonomii znam sie b.d

    aro

  • 10. Data: 2003-07-18 20:05:57
    Od: "Pawel" <f...@i...pl>

    dziekuje za odpowiedz "na poziomie"