  • 51. Data: 2009-05-04 17:42:23
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > A w jakim kontekście XXL wypowiadał się odnośnie dietetyki i medycyny - z
    > ciekawości zapytam ?.

    a ja z przyjemnoscia Ci odpowiem:) Facio jest fantycznym zwolennikiem sekty
    optymalnej i zadne ewidentna argumentacja merytoryczna do jego umyslu nie jest
    w stanie dotrzec. Jesli mu sie bedziesz sprzeciwoal to Cie zacznie oczerniac
    lub wyzywac.

    Jesli ktos jest tak zaslepiony w jednej dziedzinie, to
    watpliwe jest aby w innej dziedzinie potrafil myslec bardziej normalnie i miec
    szersze horyzonty.

    No i widze, czytajac jego posty na tej grupie, ze zasada *ogranicznosci
    horyzontow* dziala (vide jego opinia o Michalkiewiczu i UPR, a poparcie dla
    przepoczwarzonej komuszerii )...chociaz zdarzaja sie oczywiscie wyjatki:)

  • 52. Data: 2009-05-04 19:24:05
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > dla
    > przepoczwarzonej komuszerii )...chociaz zdarzaja sie oczywiscie wyjatki:)

    On też jest optymalny ? - toć to jakaś zaraza. Pamiętam z pl.sci.medycyna
    jak spieraliśmy się z niejakim Jurkiem Mierzyńskim - także o w/w dietę. Może
    to ten sam tylko pod zmienionym szyldem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2009-05-04 19:52:50
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > On też jest optymalny ? - toć to jakaś zaraza. Pamiętam z pl.sci.medycyna
    > jak spieraliśmy się z niejakim Jurkiem Mierzyńskim - także o w/w dietę.
    > Może to ten sam tylko pod zmienionym szyldem ?.

    Nie, jednak po przemyśleniach stwierdzam że XXL to nie Jurek Mierzyński,
    tamten całkowicie rozmijał się z rzeczywistością, a wypowiedzi XXL'a są
    spójne i konsekwentne.

    To są zdecydownnie dwie inne osoby....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2009-05-04 21:39:00
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja cos pisalem o emeryturach? Jaki ma zwiazek jedno z drugim?
    > A do nierentowny kopaln nie nalezy doplacac i koniec. I nie trzeba nic
    > zamykac. Jak sie same "wyzywia" to niech dzialaja, a jak nie to powinien
    > byc ich problem, a nie moj jako podatnika.

    niestety Donald to nie Małgośka Tatcher :(
    ale dzisiaj tą dzicz patałachów chociaż trochę pogonili.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 55. Data: 2009-05-04 21:45:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, jednak po przemyśleniach stwierdzam że XXL to nie Jurek Mierzyński,
    > tamten całkowicie rozmijał się z rzeczywistością, a wypowiedzi XXL'a są
> [...]

    próbujesz zrobić z tej grupy pl.soc.polityka a teraz może jeszcze medycyna
    albo dieta?

    takie rozmowy lepiej chyba prowadzić na priva.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 56. Data: 2009-05-05 09:13:46
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Łech :) ...nie Ty chcesz sie popisywac, tylko ten *nickmen* XXZ i moj post o
    *popisywaniu* do niego byl skierowany.

    Jeszcze raz podkreslam, ze argumenty ktore Ty tu podales np. o stoczniach,
    osobiscie POPIERAM, jednym slowem MASZ RACJE.

    No to widzę, że jesteś na przepustce albo macie w psychiatryku dostęp do
    internetu :-)
    Widzę, że masz takie same pojęcie o ekonomii i gospodarce jak o ŻO.
    Jednym słowem znasz się na tym jak świnia na gwiazdach :-)
    Fakt, że kogoś popierasz nie oznacza, że ten ktoś ma rację.
    Jak dwóch laików bajdurzy na jakiś temat tak jak ty i Endriu to może to
    prowadzić tylko do absurdalnych wniosków.

  • 57. Data: 2009-05-05 10:32:01
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

[...]

    To są zdecydowanie dwie inne osoby....

    Masz rację Endriu, nie jestem żadnym Jurkiem Mierzyńskim. Mam na imię Sławek.
    Dobrze, że oceniasz moje poglądy jako spójne i konsekwentne bo takie są.
    Do pewnego stopnia Cię rozumiem, bo tak jak kiedyś wspomniałem, ja też byłem
    zagorzałym zwolennikiem UPR (w latach 1989-1993) i tak jak Ty obecnie
    oceniałem ich program jako znakomity, spójny i najlepszy dla Polski.
    Tak jak Ty teraz czytałem ich felietony, cytowałem je na lewo i prawo jakby
    były prawdami objawionymi.
    Byłem kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke i później z przejęciem
    cytowałem "mistrza" wielu osobom. Tylko dziwiłem się, że w większości nie
    podzielali mojego entuzjazmu.
    Pamiętam jak przed zbliżającymi się wyborami na jesieni 1993r. (wygranymi
    przez postkomunę !!!) powiedziałem mojemu znajomemu z pracy (starszemu ode
    mnie o 25 lat) że tylko program UPR gwarantuje Polsce budowę prawdziwego
    kapitalizmu i dobrobytu.
    Wiesz jaka była jego reakcja? Machnął tylko ręką i powiedział: "Sławek,
    przecież oni nie mają szans. To jest partia niszowa, nacjonalistyczna i
    skrajnie liberalna. Taka partia nic nie osiągnie w polskiej polityce".
    Ta ocena UPR mojego znajomego potwierdziła się. Program UPR przez 20 lat
    demokracji nie znalazł prawie żadnego społecznego poparcia.
    99% społeczeństwa nie popiera programu UPR gdyż jest zbyt skrajny i NIEREALNY.
    Chyba znasz stare, mądre powiedzenie: "Nieobecni nie mają racji".
    Partia UPR mimo, że wiele ich postulatów jest słusznych pozostaje partią
    kanapową, niszową i dlatego nieobecną w prawdziwej polityce. Oni są po prostu
    grupą felietonistów i publicystów a nie polityków.
    I nic się tutaj nie zmieni.

    p.s. Uważaj na tą osobę, która podpisała się jako Jeff. To wariatka, która
    podpisywała się wcześniej jako: anna/hanna/jack/dama_pik/inż. Kubicki.
    Jest całkowicie niezrównoważona i ma nierówno pod sufitem.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 58. Data: 2009-05-05 11:00:13
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > UPR gdyż jest zbyt skrajny i NIEREALNY.

    Na razie póki co FAKTEM niezaprzeczalnym jest zadłużenie publiczne które
    jest jak najbardziej REALNE.

    Anatol wykazał arcyważną statystykę obejmującą ostatnie 30 lat (na którą po
    prostu nie natrafiłem w moim życiu) zmianę w latach PKB w stosunku co do
    długu:

    "[...]
    Trend jest taki że w 1989 sam państwowy dług zagraniczny wynosił 64% PKB,
    natomiast na koniec 2008 całkowity dług Skarbu Państwa wynosił 45% PKB.
    [...]"

    i nie sposób pochylić czoła na tą statystyką .....

    Miej to na uwadze drogi XXL-u że zadłużanie przyszłych pokoleń jest
    śmiertelnym niebezpieczeństwem, w wychodzenie z niego musi być okupione
    potężnymi stratami jakie odczuwamy do dnia dzisiejszego (emigracja), zaś
    sama ekipa Tuska która obecnie rządzi żadnego z tych długów nie
    pomniejszyła, a wręcz odwrotnie dług wewnętrzny i zewnętrzny się ZWIĘKSZYŁ
    (tak samo zresztą jak za ekipy Kaczyńskich).

    Anatol powie że PKB się zwiększyło (szczególnie podejrzane w czasie
    "kryzysu - gdzie wszystkie gospodarki się kurczą )

    http://www.rmf.fm/fakty/?id=153353
    "[...] PKB Niemiec może spaść o 4,5 procent [....]"

    .... tak niby podają oficjalne statystyki (których nie zamierzam negować
    kłania się przysłowie" papier wszystko przyjmie" - ale ja osobiście bym
    wolał osobiście mimo wszystko zachować nieco inną proporcję:

    Aby PKB się nie zwiększało a dług się jednak zmnejszał. Wtedy można by było
    z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że "Nam rośnie" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2009-05-05 11:02:07
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Miej to na uwadze drogi XXL-u

    A zapomniałem .... drogi Sławku miało być .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2009-05-05 11:13:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wejście do Unii pozwoliło nam na imponujący skok gospodarki

    Żebyś mi nie wmawiał że posiłkuje się tylko Michalkiewiczem ... Masz tu
    przewerbowanego byłego ryuskiego agenta przewerbowanego na opcje unijną.....

    Wyborczy bigos miesiąc przed głosowaniem
    http://mareksiwiec.blog.onet.pl/2,ID376196666,RS1,in
    dex.html

    "[...] Wczoraj w Poznaniu, na spotkaniu z Federacją Związków Zawodowych
    "Metalowcy", dowiedziałem się, że od początku roku, tylko w Wielkopolsce i
    tylko w tej branży, wypowiedzenia dostało niemal 6 tysięcy osób. No to
    pomnóżmy to przez ilość województw i dziedziny gospodarki. Liczba robi się
    trzycyfrowa. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/