  • 1. Data: 2009-05-03 11:31:58
    Temat: Skad dane?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Witam,
    Obecnie korzystam z danych bossy ale wkurza mnie ze nie uwzgledniaja pp,
    dywidend itp. Skad mozna sciagnac lub gdzie kupic dane zrobione porzadnie
    tak jak na stooq? Chcialbym codziennie pobierac aktualizowane notowania
    historyczne.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-05-03 14:03:09
    Temat: Re: Skad dane?
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > Skad mozna sciagnac lub gdzie kupic dane zrobione porzadnie
    > tak jak na stooq?

    Tu jest odpowiedź. Sarkastyczna.

    kc

  • 3. Data: 2009-05-03 16:07:16
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Tu jest odpowiedź. Sarkastyczna.

    killfile

  • 4. Data: 2009-05-03 16:17:03
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Gonzo <g...@n...net> napisał(a):

    > killfile

    mordplik

  • 5. Data: 2009-05-03 19:44:40
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Dane mozesz pobrac z stooq.pl.
    O ile sie orientuje sa tez darmowe do pobrania tylko w formacie csv.
    Przykadowo http://stooq.pl/q/?s=sb.f&d=20090501 dotyczy
    cukru.
    Przy okazji zerknij jakie to daje efekty
    http://www.xtb.pl/strona.php?p=563&cid=52361
    Pozdrawiam
    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2009-05-03 19:48:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie
    badz Zyd.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-04 01:17:22
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie
    > badz Zyd.
    >
    > D.

    hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
    zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

  • 8. Data: 2009-05-04 01:40:30
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    > hehe, Dieter a kiedy sam dasz zarobic Panu Tomkowi Janeczko (Amibroker) ???
    > zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac

    Jeden z Warszawy, drugi z Krakowa i wiecie, kto jakiego używa oprogramowania?
    Czy jest to potwierdzenie zasady, że komputer jest bezpieczny jeżeli
    odłączony od prądu? Dieter wypowiedz się. To ciekawe.

    kc

  • 9. Data: 2009-05-04 08:13:19
    Od: " ALEKSANDRA" <d...@N...gazeta.pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zacznij moze od siebie zanim bedziesz innych pouczac
    >

    > I TO JEST JEDEN Z TYCH WPISÓW KTÓRYCH NIE WARTO KOMENTOWAĆ ANI NA NIE
    REAGOWAĆ ......

    ALEKSANDRA .....

  • 10. Data: 2009-05-04 08:33:03
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Daj zarobic te kilka srutow chlopakom ze Stooq'a. Robia dobra robote. Nie
    > badz Zyd.

    Robia bardzo dobra robote. Chcialem ale przestali odpowiadac na moje maile,
    a jedyne o co prosilem jeden plik z danymi historycznymi aktualizowany
    codziennie. Tak jak mstall.zip na bossie.