  • 61. Data: 2009-05-05 11:25:28
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Trend jest taki że w 1989 sam państwowy dług zagraniczny wynosił 64% PKB,
    natomiast na koniec 2008 całkowity dług Skarbu Państwa wynosił 45% PKB.

    Polska w 1989r. i Polska w 2009r. to dwa różne światy !!!
    20 lat temu polski PKB był niski bo Polska była krajem typowo surowcowym,
    zacofanym cywilizacyjnie po 45 latach komunizmu.
    Naszym największym bogactwem narodowym był wtedy węgiel kamienny a głównym
    źródłem dochodów jego eksport.
    Infrastruktura ówczesnej Polski była w opłakanym stanie, nowoczesny system
    bankowy praktycznie nie istniał, w Polsce socjalistycznej nie było prawdziwego
    pieniądza (złotówka w PRL była niewymienialnym bonem wewnętrznej konsumpcji).
    Prawdziwym pieniądzem były dolary i marki niemieckie kupowane na czarnym rynku.
    Przez 20 lata demokracji i wielkiej przemiany Polska dokonała ogromnego
    cywilizacyjnego skoku do przodu. Kupno nowoczesnych sprzętów RTV i AGD, kiedyś
    towarów luksusowych, stało się dostępne dla prawie każdego obywatela po
    przystępnych cenach.
    Polskie ulice wypełniły się dobrymi markami samochodów a przeciętny obywatel
    żyje na poziomie kiedyś niewyobrażalnym.

    Czy zaprzeczysz, że tak jest?

  • 62. Data: 2009-05-05 11:46:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > prawdziwego
    > pieniądza (złotówka w PRL była niewymienialnym bonem wewnętrznej

    A do stanu tego doprowadzili ci, których Tusk z Pawlakiem Wałęsą i Rokitą w
    1993 roku chronili, doprowadzając do zamachu stanu zwanego "nocną zmianą"...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2009-05-05 12:27:27
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > p.s. Uważaj na tą osobę, która podpisała się jako Jeff. To wariatka, która
    > podpisywała się wcześniej jako: anna/hanna/jack/dama_pik/inż. Kubicki.
    > Jest całkowicie niezrównoważona i ma nierówno pod sufitem.

    no prosze, powiedz prymitywoi i burakowi prawde w oczy to cie oczerni i
    zacznie wyzywac.
    Matole,juz samo to, ze bronisz czegos takiego jak sekta optymalna, ktora
    doprowadzila do smierci wielu Polakow, a ktorej tworca, mial ewidentnie
    dobre uklady ze sluzbami bezpieczenstw (jego najblizszy przyjaciel to byly
    pulkownik komunistycznej policji) i dlatego udalo mu sie narobic medialnego
    szumu wokol tego goowna pt. dieta optymalna, dzieki czemu na naiwnych Polakach
    zarobil kupe forsy - swiadczy o tym, ze jestes nie tylko kretaczem i oszczrca,
    ale przede wszystkim niebezpiecznym wlasnie WARIATEM.

    Wszedlem na ta grupe,bo widze ze i na tej grupie probujesz sie popisywac swoja
    niewiedza i per..olisz brednie ktore wyczytujesz w tzw. polskich gazetach.

    A juz twoje gaworzenia o zyskach dla Polski z powodu przystapienia do UE, to
    szczyty idiotyzmu na ktory tylko stac kogos tak ograniczonego umyslowo jak ty,
    ktory rownoczesnie slepo i kompletnie bezkrytycznie wierzy bylemu wojskowemu
    komunistycznemu i szarlatanowi ktory zalozyl sekte dietetyczna wmawiajac
    ludziom, ze to rabini ukryli ja przed calym swiatem:)

    Noz ,jakim trzeba byc glabem, kompletnie wypranym z szarych komorek nieukiem,
    ktory nie potrafi przyjac do wiadomosci wyjatkowo ewidentnych faktow i
    jednoczesnie oczerniac tych,ktorzy probuja mu wytlumaczyc, ze ktos go oszukuje ?

    Teraz widze, ze na tej grupie buraczany intelektualisto sie produkujesz i
    p...lisz glodne kawalki, ktore ci telewizor lub wiadome media do ograniczonej
    glowki na sile wkladaja. Uszczesliwiony burak, z kompletnie wypranymi
    resztkami szarych komorek, wper***lil sie na grupe o biznesie i wydaje mu sie
    ze wszystkie rozumy pozjadal. Cwok jestes w kazdej dziedzinie postkomuszy
    buraku, do potegi entej, a z twoich tekstow tylko posmiac sie mozna.

    Ktos tu pisze,ze nie powinno sie o takich sprawach jak popieranie
    niebezpiecznej sekty przez jednego z uczestnikow tej grupy o biznesie, pisac.

    To nie jest prawda, bowiem jesli konkretny czlowiek popiera zaklamanie i
    ewidentne oszustwa w jednej dziedzinie, to wiadomo na co go stac w innej
    dziedzinie. Z takim elementem z marginesu spolecznego powinno sie bezwzglednie
    walczyc, jesli spoleczenstwu zalezy na tym , aby w danym panstwie zylo sie
    naprawde lepiej i szczesliwiej.

    I na zakonczenie, gdybym mieszkal w Polsce to te oszczerstwa po moim adresem
    nie uszly by ci na sucho. Pokazalbym ci na czym tak naprawde polega demokracja
    niekomunistyczna....ale byc moze, sprawa nie jest miedzy mna a toba zamknieta.

  • 64. Data: 2009-05-05 12:56:36
    Od: "Jeff " <j...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Łech :) ...nie Ty chcesz sie popisywac, tylko ten *nickmen* XXZ i moj post o
    > *popisywaniu* do niego byl skierowany.
    >
    > Jeszcze raz podkreslam, ze argumenty ktore Ty tu podales np. o stoczniach,
    > osobiscie POPIERAM, jednym slowem MASZ RACJE.
    >
    > No to widzę, że jesteś na przepustce albo macie w psychiatryku dostęp do
    > internetu :-)

    no cieniutki argumencik, buraku. Potwierdzasz tylko nim jakie wzorce ci
    pasuja, a wiadomo przecie kto tego typu argumentacje opanowal do perfekcji w
    rozgrywkach z przeciwnikami.

    > Widzę, że masz takie same pojęcie o ekonomii i gospodarce jak o ŻO.
    > Jednym słowem znasz się na tym jak świnia na gwiazdach :-)
    > Fakt, że kogoś popierasz nie oznacza, że ten ktoś ma rację.
    > Jak dwóch laików bajdurzy na jakiś temat tak jak ty i Endriu to może to
    > prowadzić tylko do absurdalnych wniosków.

    Ja jestem specjalista od dietetyki klinicznej, a ty jakie masz wyksztalcenie
    w tym zakresie, abys byl w stanie oceniac moja wiedze dietetyczna?

    Ja za darmo przez rok, probowalem cie edukowac z czystej zyczliwosci o
    tragicznych skutkach bezkrytycznej wiary w diete opracowana przez szarlatana.
    Gdybys mial tylko minimalna ilosc prawidlowo funkcjonujacych komorek
    mozgowych, to zamiast mnie oczerniac,okazalbys odrobine
    wdziecznosci za te informacje ktore przekazalem bezmyslnym ludziom.

    Ale niestety, jestes wyjatkowo glupim menelem wychowanym na wzorcach
    komuszych, ktory nie tylko ze sam nie potrafi myslec, bo mu na to jego
    ograniczona mozgownica nie pozwala, ale jeszcze ma pretensje do tych
    ktorzy mu tlumacza ze jest w bledzie.

    Ta sugestia dotyczy nie tylko twojej kompletnej ignorancji w zakresie
    zagadnien dietetycznych, ale jak widac po twoich wypowiedziach na tej grupie,
    rowniez tematow biznesowych. Maly, infantylny,niedouczony slawus ubzdural
    sobie ze jest znawca biznesu. A jakie ty kolku masz i tej dziedzinie
    wyksztalcenie, abys mogl na te tematy w ogole sie wypowiadac publicznie?

    Osobiscie uwazam, ze swoja wiedze biznesowa zdobywales albo w jakiej melinie
    albo burdelu i uwazasz sie za wielkiego specjaliste.

    Cwoki i ograniczony umyslowo burak jestes i przyjmij to do wiadomosci.
    Niestety prawda jest taka, ze ze swini nigdy nie zrobi sie czlowieka, bo
    trzeba by bylo mozg ludzki jej przeszczepic.