  • 1. Data: 2009-05-03 19:01:48
    Temat: Jutro najważniejsza astrologicznie data w roku...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się
    domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

  • 2. Data: 2009-05-03 19:37:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No niestety, znowu te kosmiczne koszty mnie czekaja :(

    D.

  • 3. Data: 2009-05-03 19:50:32
    Od: "kc " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > No niestety, znowu te kosmiczne koszty mnie czekaja :(

    Bez obaw. Jeżeli mówimy o zbliżeniu Saturna i Księżyca, to to nieszczęście
    rówenież nas omija. W Polsce zjawisko nie będzie widoczne.

    kc

  • 4. Data: 2009-05-03 20:00:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dzieki za hint ale nie o takich kosztach myslalem.

    D.

  • 5. Data: 2009-05-03 20:42:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 03 May 2009 21:01:48 +0200, "viper" <v...@o...pl>
    wrote:

    >nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się
    >domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he he...

    Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2009-05-03 20:44:42
    Od: v...@o...pl

    > Elementarz. Urodziny Georgi Asparuchowa.
    >
    > --
    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    ueeeee tam... nie znam gościa...

  • 7. Data: 2009-05-03 20:46:54
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 03 May 2009 22:44:42 +0200, v...@o...pl wrote:

    >ueeeee tam... nie znam gościa...

    Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...
    "nie znam gościa".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-05-03 20:49:54
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Łomatko. Jedyny Bułgar, który strzelił Anglikom bramkę na Wembley i...
    > "nie znam gościa".
    >
    > --
    > Maciej Bójko
    > m...@g...com

    nie zajarzyłem... ale nasz Jasio Domarski też strzelił i się nie chwali...

  • 9. Data: 2009-05-03 20:51:44
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    v...@o...pl napisał(a):

    > .

    > ueeeee tam... nie znam gościa...

    Ja znam. Przegrałem konkurs :-)

    kc

  • 10. Data: 2009-05-03 21:11:15
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "viper" napisał w wiadomości:

    > nawet nie wiem czy wam można powiedziec... ale może jakiś bystrzak się
    > domyśli... Dieter, to konkurs dla amatorów, ty nie możesz startowac, he
    > he...

    Jutro mamy trygon Słońca-Lilith.

    IMO najważniejsza data w tym roku to 22.07.

    --
    Bugatti