    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Date: Tue, 5 May 2009 13:13:19 +0200

    > Wejście do Unii pozwoliło nam na imponujący skok gospodarki

    Żebyś mi nie wmawiał że posiłkuje się tylko Michalkiewiczem ... Masz tu
    przewerbowanego byłego ryuskiego agenta przewerbowanego na opcje unijną.....

    Wyborczy bigos miesiąc przed głosowaniem
    http://mareksiwiec.blog.onet.pl/2,ID376196666,RS1,in
    dex.html

    "[...] Wczoraj w Poznaniu, na spotkaniu z Federacją Związków Zawodowych
    "Metalowcy", dowiedziałem się, że od początku roku, tylko w Wielkopolsce i
    tylko w tej branży, wypowiedzenia dostało niemal 6 tysięcy osób. No to
    pomnóżmy to przez ilość województw i dziedziny gospodarki. Liczba robi się
    trzycyfrowa. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/