  • 1. Data: 2009-05-04 09:21:06
    Temat: Dieter jak tam twoj Dragowski...?
    Od: "Moo" <m...@w...net>

    Czy juz zrealizowales ten mega zysk?...-;)))))))

  • 2. Data: 2009-05-04 09:53:22
    Temat: Re: Dieter jak tam twoj Dragowski...?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dragowski to zabawa. Fakt, nie jest to zysk na poziomie 140% ale dobre i
    75%.

    D.

  • 3. Data: 2009-05-04 13:04:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > Dragowski to zabawa. Fakt, nie jest to zysk na poziomie 140% ale dobre i
    > 75%.
    >

    > D.

    Bodajze w Otwocku widzialem jakis dom tego Dragowskiego. Obskurna buda.
    Nie dziwie sie, ze teraz akcje leca na leb na szyje. Wlasnie jakies 40%
    spadek.
    Uciekaj i kup troche Hardexu, na pewno odrobisz straty.

  • 4. Data: 2009-05-04 13:09:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ale ja na tym nie mam strat Fatso.

    D.

  • 5. Data: 2009-05-04 13:14:35
    Od: "Moo" <m...@w...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Ale ja na tym nie mam strat Fatso.
    >

    > D.
    Zwazywszy, ze pisales na dzien przed zawieszeniem, ze kupiles to faktycznie
    nie masz strat....-;))))

  • 6. Data: 2009-05-04 13:43:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Moo" <m...@w...net> napisał w wiadomości

    > "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

    > Zwazywszy, ze pisales na dzien przed zawieszeniem, ze kupiles to
    > faktycznie nie masz strat....-;))))

    Przecież naganianie na zakup zaczyna się w momencie gdy się chce sprzedać
    a nie kupić - kilka dni temu kroovka naganiała na orco - ciekawe czy już
    sprzedała czy trzyma :)

    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-05-04 14:21:35
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > a nie kupić - kilka dni temu kroovka naganiała na orco - ciekawe czy już

    :-)
    a co, nie zarobiles?
    kroovka

  • 8. Data: 2009-05-04 14:36:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Przecież naganianie na zakup zaczyna się w momencie gdy się chce sprzedać

    > :-)
    > a co, nie zarobiles?
    > kroovka

    Nie... bo ostatnio Werbiński nie podaje sygnałów :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-05-04 14:40:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie... bo ostatnio Werbiński nie podaje sygnałów :)

    jak to nie .. kolejne dołki "wyczuł" idealnie...(31.03 i 28.04).
    Chcialbym zeby kupował gdzieś koło 11.05...

    george

  • 10. Data: 2009-05-04 18:29:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Cos Ci sie popierdolilo Kolego.

    Oto moj post z 30.03.09, a wiec przy cenie Dragowskiego rownej 5 pln:

    "Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%.
    Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.
    D. "

    Kolejny moj post z 01.04.09 przy cenie 12.5 zl:

    "Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym
    dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija
    wyjda na nich na zero.
    D."

    Tak wiec jesli logicznie pomyslisz, PRZYNAJMNIEJ w dniu 30.03.09 musialem
    juz posiadac ten papier po 5 pln. Dzisiaj mamy cene 7.6.

    Teraz zrob: 7.60 - 5.00 = 2.6. Nadal jestesmy od mojej oficjalnej
    rekomendacji ponad 50% na plusie.

    Na przyszlosc jak łżesz to rob to z glowa.

    D.