  • 41. Data: 2009-05-04 16:45:23
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Widze, ze tu tez usilujesz sie popisywac swoja *mundroscia* i lekcewazysz
    > jak
    > kazdy nieuk fakty :)

    Pozdrawiam Jeff'a z pl.sci.medycyna ....

    Fakty odnośnie czego ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2009-05-04 16:52:12
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Pozdrawiam Jeff'a z pl.sci.medycyna ....

    tez pozdrawiam, ale jak wiesz jeden taki cwaniak uradl moj nick, wiec teraz
    tam musze pisac pod nickiem Karol:)

    > Fakty odnośnie czego ?.

    Post byl skierowany do tego kretacza X ..cos tam. Osobiscie popieram twoje
    argumenty.

  • 43. Data: 2009-05-04 17:02:38
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Pozdrawiam Jeff'a z pl.sci.medycyna ....
    >
    > Fakty odnośnie czego ?.

    A po drugie nie wiem skąd ci przyszło do głowy że chcę się przed kimkolwiek
    w jakiejkolwiek kwestii popisywać.... Po prostu jest tu paru ciekawych ludzi
    z którymi można pogadać na ciekawe tematy (a w szczególności na tej grupie
    dyskusyjnej nawet troszkę zarobić) ot wszystko.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 44. Data: 2009-05-04 17:12:19
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > z którymi można pogadać na ciekawe tematy (a w szczególności na tej grupie
    > dyskusyjnej nawet troszkę zarobić) ot wszystko.

    Łech :) ...nie Ty chcesz sie popisywac, tylko ten *nickmen* XXZ i moj post o
    *popisywaniu* do niego byl skierowany.

    Jeszcze raz podkreslam, ze argumenty ktore Ty tu podales np. o stoczniach,
    osobiscie POPIERAM, jednym slowem MASZ RACJE.

  • 45. Data: 2009-05-04 17:16:00
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Łech :) ...nie Ty chcesz sie popisywac, tylko ten *nickmen* XXZ i moj post
    > *popisywaniu* do niego byl skierowany.
    >
    > Jeszcze raz podkreslam, ze argumenty ktore Ty tu podales np. o stoczniach,

    OK pardon, nieporozumienie ....

    P.S. Zawsze warto wysłuchać dwóch stron, i nie podejmować zbyt pochopnych
    decyzji. Zawsze jest taka możliwość że człowiek po prostu się myli ....

    "[...]
    >Trend jest taki że w 1989 sam państwowy dług zagraniczny wynosił 64% PKB,
    > natomiast na koniec 2008 całkowity dług Skarbu Państwa wynosił 45% PKB.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2009-05-04 17:17:52
    Od: "Jeff " <j...@W...gazeta.pl>

    Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    .. a tak w ogole widze, ze ten XXL wysmiewa prawice, a jednoczesnie chce
    zarabiac na gieldach.

    Przeciez eurokolchoz, kiedys mu te gielde zlikwiduje, albo zacznie nia
    sterowac centralnie, tak jak to robili kiedys komuchy. Jednym slowem facio XXL

  • 47. Data: 2009-05-04 17:18:46
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > RTV i żywności.
    >

    > Minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska szacuje, że dzięki
    > pieniądzom z UE (do tej pory dostaliśmy ok. 30 mld euro) wzrost gospodarczy
    > był w 2008 r. o 1,5-2 pkt proc. wyższy i wyniósł 4,9 proc. I w kolejnych
    > latach unijne pieniądze mają być motorem gospodarki, a w tym kryzysowym
    roku
    > mogą nas uratować przed recesją. Z wyliczeń resortu rozwoju regionalnego
    > wynika, że w latach 2010-2014, kiedy będziemy absorbować najwięcej środków
    > Unii, nasz PKB może dzięki nim rosnąć dodatkowo nawet o 2,5-3 pkt proc.
    rocznie
> [...]
    > spożywczych zwiększył się zwłaszcza po 7 maju 2005 r., gdy zostały
    zniesione
    > bariery celne i firmy mogą swobodnie sprzedawać swoje produkty.
    >
    > Likwidacja barier handlowych i wejście Polski do strefy Schengen były także
    > bodźcem do zwiększenia produkcji samochodów w Polsce. Staliśmy się
    > motoryzacyjną potęgą. Sama zapowiedź naszego członkostwa w Unii
    spowodowała,
    > że już w końcu lat 90. światowe koncerny zaczęły stawiać linie produkcyjne.
    > Jeśli jeszcze w 2002 r. z polskich fabryk wyjechało niespełna 300 tys.
    aut, to
> [...]
    > W 2004 r. inwestorzy z zagranicy wyłożyli 10,2 mld euro, a w 2008 r. już
    11, 2
    > mld euro. Do Polski sprowadziły się wielkie koncerny - LG Philips w
    > podwrocławskich Kobierzycach wybudował fabrykę za 429 mln euro i zatrudnił
    > ponad 3 tys. pracowników. 253 mln euro zainwestował też Michelin, a Dell
    > wyłożył pod Łodzią 200 mln euro i zatrudnił tysiąc osób. Polska, jako
    członek
    > Unii, okazała się dla inwestorów wiarygodna i bezpieczna, a w dodatku
    > oferowała znacznie tańszą siłę roboczą. Gdyby nie nasza obecność w Unii
    Dell
    > zamykający drogą produkcję komputerów w Irlandii przeniósłby ją z
    pewnością do
    > któregoś z krajów w Azji, a nie do Polski".

    pięknie wspaniale polska kraina miodem i mlekiem płynąca wszystkich
    oczarowaliśmy całą unię unijnych inwestorów wszyscy się do polski pchają
    drzwiami i oknami wszystko dają nam za darmo inwestują płacą kasę wszystko
    dają za friko zatrudniają polaków płacą im kolosalne pieniądze a zyski
    ponownie inwestują w polsce skoro tak jest wspaniale to skąd rosnący dług
    zagraniczny? zobacz na www.NBP.pl skąd ten rosnący dług skoro polska tak się
    rozwija skoro tacy jesteśmy pracowici i skaczemy cywilizacyjnie to dlaczego
    nasze długi rosną? buraku daj dostęp do swojego konta, oraz pełnomocnictwo
    do zaciągania kredytów kupię ci dom, samochód, wyślę ciebie na podróże ale
    za kilka lat powiem ci że jesteś bankrutem że musisz odpracować swoje długi
    przez 5 swoich żyć i co buraku jesteś nadal zadowolony? a może ty wiesz że
    inni frajerzy dacą tobie wszystko za darmo bo jesteś bajerantem i nigdy się
    nie upomni o swoje pieniądze :)
    jesteś jak reszta ciemnoty w tym kraju wyjdzie jakiś polityk i pokaże ci
    tylko to co na scenie ale nie pokaże ci tego co za sceną a tam syf smród i
    ubóstwo
    żal mi ciebie buraku

  • 48. Data: 2009-05-04 17:18:53
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

  • 49. Data: 2009-05-04 17:19:05
    Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl>

    > OK pardon, nieporozumienie ....
    >
    > P.S. Zawsze warto wysłuchać dwóch stron, i nie podejmować zbyt pochopnych
    > decyzji. Zawsze jest taka możliwość że człowiek po prostu się myli ....

    racja, dlatego takie osobniki jak XXL sa mimo wszystko pozyteczne:))

  • 50. Data: 2009-05-04 17:21:51
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > XXL
    > jest pokrecony i pojecia nie ma o tym o czym pisze:)

    A w jakim kontekście XXL wypowiadał się odnośnie dietetyki i medycyny - z
    ciekawości zapytam ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/