  • 21. Data: 2006-03-24 14:24:45
    Temat: Re: Konto internetowe.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:e00rsg$he$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Grzegorz Kamionka napisał news:4423ef8d$1@news.home.net.pl...
    Płacąc
    > Visa.
    >
    > To jeszcze tylko jedno pytanie :-)
    > Czy VE Inteligo posiada kod CVV ?

    tak

    wiele kart VE ma kod CVV a nie mozna nimi placic w internecie...
    przy platnosci w PL mozesz dosc czesto podac dowolny kod i tez
    przejdzie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2006-03-24 21:17:46
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 08:23:09 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    > Najwieksza sposrod malych kwot pozostaje ciagle mala kwota...;-)

    Jak widze wszedzie przelewy za 0zl lub za 0,5zl to dla mnie 0,99zl to jest
    drogo.

    > Z zycia wziete: 7 stalych platnosci miesiecznie
    >
    > W Inteligo
    > 2x0,00zl bo sa do PKO BP (wyciales to info...;-)

    Z mojego zycia (przelewy stale):
    BPH (ubezpieczenie)
    BPH (internet)
    BISE (czynsz)
    BISE (fundusz remontowy)
    Bank Handlowy (prąd, 3 albo 4 przelewy w roku)
    PKO BP (gaz, przelew raz na 6 m-cy)

    > Kazdy wybiera dla siebie...

    No wlasnie. Jak widac ja nie skorzystalbym z tego, ze Inteligo to PKO i
    darmowe przelewy. Nie korzystam rowniez z karty w internecie. Mieszkam w
    miescie.
    Zreszta polecilem Inteligo, ew. Allekarte. Tylko zwrocilem uwage, ze
    przelewy w Inteligo sa co najmniej 2x drozsze niz u konkurencji.

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 23. Data: 2006-03-26 10:52:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A ile firm w rodzaju energetyki, wodociągów, czy spółdzielni
    > mieszkaniowych ma konta w mBanku ? BO chyba o takie chodzi w kontekście
    > comiesięcznych przelewów.

    Ja za prad place raz na pol roku. Za gaz tez. Zreszta oby zrownowazyc
    np. miesieczne koszty prowadzenia konta w Multi to musialbym tych
    przelewow robic kilkanascie (a jednak robie duzo mBank->mBank, a
    pozostalych mam tylko kilka).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2006-03-26 10:55:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > A kogo to obchodzi co ty masz?
    > Ty utworzyles watek?
    > Istotne jest co bedzie mial pytajacy

    Oczywiscie w swojej genialnosci odczytales z kosmosu, iz autor watku
    mieszka w zapyzialej gminie, gdzie ani wplatomatow, ani euronetow nie ma?

    > Ktorych jest ... ile?

    Duzo.

    > Akurat dostaniesz KK przy zakladaniu konta...

    Jakos dostalem.

    > KK w mbanku NIE JEST darmowa

    Za to jest wydawana bezplatnie i przez pierwszy rok nic nie kosztuje.
    Pozniej zreszta tez nie, jesli sie ma w miare srednie na niej obroty.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2006-03-26 18:15:12
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Mithos napisał news:e05ru7$32k$1@news.onet.pl...

    > Oczywiscie w swojej genialnosci odczytales z kosmosu, iz autor watku
    > mieszka w zapyzialej gminie, gdzie ani wplatomatow, ani euronetow nie ma?

    Spokojnie, bez nerwacji :-)
    Mieszkam w Warszawie i z dostępnością bankomatów, wpłatomatów, itp. jest ok.
    Najprawdopodobniej, na początek, założę konto Inteligo (bezpłatne przelewy
    w obrębie PKO BP + karta, którą można płacić w necie).
    Dzięki wszystkim za pomoc w tym, bez wątpienia, trudnym wyborze.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 26. Data: 2006-03-26 20:51:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Smokun napisał(a):

> [...]
    > w obrębie PKO BP + karta, którą można płacić w necie).
    > Dzięki wszystkim za pomoc w tym, bez wątpienia, trudnym wyborze.

    Zaloz sobie tez mBank (rachunek, karta totalnie za free). Bankomatow
    jest pelno, wplatomaty tez sa w rozsadnych miejscach, a zawsze bedzie to
    jakas alternatywa jak padnie system w Inteligo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2006-03-28 13:02:59
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > mBank -> mBank jest za free.

    > A po co robic takie dziwne manewry ? Ja mam bezplatnych bankomatow
    > (BZWBK + Euronet) doslownie pelno wszedzie.
    >
    > Do wplacania to sa wplatomaty.

    > A nie lepiej wziasc darmowa KK ?

    Proponuję duet: konta w mBanku i KK VC Citi.
    W mBanku zakładamy eKonto, eMax i eMax Plus. W zakładzie pracy zlecamy wypłatę
    pensji na eKonto, więc nie potrzebujemy wpłacać własnoręcznie, ewentualnie są
    wpłatomaty. Jednak ja bym na nie uważał po tych wszystkich problemach jakie
    mieli z nimi ludzie i nie wpłacał jednorazowo dużych kwot. Natępnie prawie
    wszystko przerzucamy na eMax i eMax Plus. Na eMaxPlus taką część kwoty którą
    odkładamy na dłuższy okres, a na eMax tą którą się wyda w najblizszym miesiącu.
    Na eKonto zostawiamy jakieś 100 zł, na ewentualne wypłaty z bankomatu. Za zakupy
    na allegro nic nie płacimy bo tam mają wszyscy konta w mBanku, więc przelew
    natychmiastowy i bez opłat, a jak ktoś nie ma tam konta to wybieramy innego
    sprzedawcę. Bankomatów Euronet jak i BZWBK jest dużo, choć oczywiście nie w
    zapadłych dziurach. Ale np na każdej stacji BP jest euronet.

    Gdzie się da zakupów dokonujemy KK, oraz obciążamy jej konto poleceniem zapłaty.
    Jest ono za darmo, więc nie ma znaczenia do jakiego banku idzie zapłata.
    Dodatkowo nie trzeba pilnować żeby na koncie była wystarczająca ilość gotówki.
    Trzeba mieć oczywiście taki limit na KK żeby nie doszło do jego przekroczenia.
    Jeśli wzięliśmy jedną z kilku kart partnerskich np. BP partnerclub to jeszcze
    nam się liczą punkty w programie BP i mamy zniżki na stacjach BP. Dodatkowo
    polecenia zapłaty zwiększają obrót na karcie więc są większe szanse na darmowe
    jej przedłużenie na kolejny rok. Do tego możemy robić zakupy w internecie bo to
    przecież VC.

    Zamiast KK Citi można też wziąść KK VC mBanku, nie ma bezpłatnych poleceń
    zapłaty ani programów partnerskich ale za to ma bardzo dobry serwis internetowy
    i automatyczną spłatę z eKonta. A jak po roku bedą chcieli kasę to zamieniamy na
    inną kartę.

    Myslę że jak się przyniesie zaświadczenie o zarobkach to niby czemu by mieli nie
    dać karty ? No chyba że ktoś ma coś na sumieniu, albo jest poborowym, lub ma
    lewe zarobki i nie ma zaświadczenia z zakładu pracy.

  • 28. Data: 2006-03-29 17:24:28
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Szukam dla siebie najlepszego konta internetowego.
    > Ważna jest możliwość wydania do konta karty
    > płatniczej którą bezproblemowo można płacić w internecie.
    > Bezpłatne przelewy także są mile widziane :-)
    > Zastanawiam się nad Inteligo lub mBankiem.

    Jak chcesz zalozyc konto szybciej niz w miesiac to musisz ominac mBank

    Fantom