  • 1. Data: 2006-03-22 23:34:17
    Temat: Karta NonStop?!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Dzis przy okazji brania kredytu w GE Money Bank, zostałem posiadaczem
    karty NonStop, karty z limitem kredytu odnawialnego (ach ta nowomowa).
    Gdzie w Szczecinie mogę użyć tej karty? Jakie bankomaty i jakie sklepy?
    Oprócz Selgrossa of course, gdzie kredyt brałem i wiem że mozna. Byłem
    na stronie GE i nic nie znalazłem :(

    --
    TLZ

  • 2. Data: 2006-03-23 00:06:13
    Temat: Re: Karta NonStop?!
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

> [...]
    > Gdzie w Szczecinie mogę użyć tej karty? Jakie bankomaty i jakie sklepy?
    > Oprócz Selgrossa of course, gdzie kredyt brałem i wiem że mozna. Byłem na

    Karty tej można uzyć w kazdym sklepie, płacac tą kartą, w wielu bankomatach,
    gdzie jest znak Non Stop, a jesli chodzi o szczegóły, to nalezy zadzwonić do
    centrali banku i zapytać sie o dokładną ulice, który bankomat obsługuje.
    Wiadome jest chyba to, że przy pierwszym uzyciu tej karty, aktywujesz ja, co
    równowazy sie z co miesięczną opłata w wysokości 8 zł. Poza tym jest
    pobierana prowizja, rzecz jasna przy pobieraniu pieniedzy z bankomatu,
    całkiem spora. Można równiez aktywować telefonicznie. W sklepie, gdzie
    sprzedają Raty, powinni dać ksiązeczkę, gdzie i w jakich sklepach można uzyc
    tej karty, zeby np móc bez poreczen wziąc kredyt ratalny, ale pod jednym
    warunkiem, jak ta karta juz bedzie aktywowana. Zawsze można zadzwonić i
    konsultant powie dokładnie w jakich sklepach i bankomatach można użyc jej.
    Poza tym, ma całkiem niezłe oprocentowanie, chyba ze sie coś zmieniło.
    Chociaz wzzystkie te karty kredytowe maja spore oprocentowanie. Radze
    zapoznac sie z wszelkimi opłatami z nia związanymi.

    Były pracownik GE

  • 3. Data: 2006-03-23 16:16:36
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chociaz wzzystkie te karty kredytowe maja spore oprocentowanie. Radze
    > zapoznac sie z wszelkimi opłatami z nia związanymi.

    Fakt, oprocentowanie " zajebiste " ale cóż za wygodę trzeba płacić. Ja w razie
    potrzeby korzystam z dowolnego bankomatu i dotychczas nie było problemu. Tyle
    że wtedy ( nie wiem od czego to zależy, czyżby od jakichś umów pomiędzy
    bankami ) czasem muszę zapłacić dodatkową prowizję. Generalnie nie narzekam.
    Coś za coś.