  • 1. Data: 2006-03-22 21:23:19
    Temat: Przesłanie kasy do Brazylii
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Witajcie,

    Chciałbym wysłać 270 USD do osoby fizycznej w Brazylii.
    Wolałbym uniknąć przelewu który kosztuje 70 zł i odbiorca w Brazylii pozna
    mój adres, w zasadzie to rozwiązanie odpada całkowicie.

    Przekaz Western Union kosztuje 29$ - rozwiązanie dobre, bo regulamin
    dopuszcza nie podawanie adresu odbiorcy i nadawcy, jednak relatywnie
    drogie...

    Może tak wysłac VISA Electron na okaziciela (karta doładowywalna BZ WBK),
    aby tam wyjeli sobie kase z bankomatu ?

    Może czek podróżny American Express ?

    Wysłanie gotówki w przesyłce UPS, TNT czy DHL odpada - rewizja celna,
    gotówka może zginąć.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-03-23 17:44:25
    Temat: Re: Przesłanie kasy do Brazylii
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1jrost202ix2c$.1sjz2e1mfcg6d.dlg@40tude.net...
> [...]
    > mój adres, w zasadzie to rozwiązanie odpada całkowicie.

    > Może tak wysłac VISA Electron na okaziciela (karta doładowywalna BZ WBK),

    O ile z ichniego bankomatu mozna wyplacic w _banknotach_ kwote zbliona do
    270zl, to i owszem...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2006-03-23 18:36:17
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1jrost202ix2c$.1sjz2e1mfcg6d.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): Krzysztof 'kw1618' z Warszawy z adresu
    <k...@n...serwerze.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wolałbym uniknąć przelewu który kosztuje 70 zł i odbiorca w Brazylii
    > pozna mój adres, w zasadzie to rozwiązanie odpada całkowicie.

    zobacz ofertę opisaną na

    http://plusz.pl/przelewy

    generalnie ty zapłacisz lokalnie kartą lub przelewem, a oni załatwią resztę
    formalności
    wg mnie najlepszy obecnie sposób na przelewanie kasy

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)