    From: "xXx" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto internetowe.
    Date: 28 Mar 2006 15:02:59 +0200

    > mBank -> mBank jest za free.

    > A po co robic takie dziwne manewry ? Ja mam bezplatnych bankomatow
    > (BZWBK + Euronet) doslownie pelno wszedzie.
    >
    > Do wplacania to sa wplatomaty.

    > A nie lepiej wziasc darmowa KK ?

    Proponuję duet: konta w mBanku i KK VC Citi.
    W mBanku zakładamy eKonto, eMax i eMax Plus. W zakładzie pracy zlecamy wypłatę
    pensji na eKonto, więc nie potrzebujemy wpłacać własnoręcznie, ewentualnie są
    wpłatomaty. Jednak ja bym na nie uważał po tych wszystkich problemach jakie
    mieli z nimi ludzie i nie wpłacał jednorazowo dużych kwot. Natępnie prawie
    wszystko przerzucamy na eMax i eMax Plus. Na eMaxPlus taką część kwoty którą
    odkładamy na dłuższy okres, a na eMax tą którą się wyda w najblizszym miesiącu.
    Na eKonto zostawiamy jakieś 100 zł, na ewentualne wypłaty z bankomatu. Za zakupy
    na allegro nic nie płacimy bo tam mają wszyscy konta w mBanku, więc przelew
    natychmiastowy i bez opłat, a jak ktoś nie ma tam konta to wybieramy innego
    sprzedawcę. Bankomatów Euronet jak i BZWBK jest dużo, choć oczywiście nie w
    zapadłych dziurach. Ale np na każdej stacji BP jest euronet.

    Gdzie się da zakupów dokonujemy KK, oraz obciążamy jej konto poleceniem zapłaty.
    Jest ono za darmo, więc nie ma znaczenia do jakiego banku idzie zapłata.
    Dodatkowo nie trzeba pilnować żeby na koncie była wystarczająca ilość gotówki.
    Trzeba mieć oczywiście taki limit na KK żeby nie doszło do jego przekroczenia.
    Jeśli wzięliśmy jedną z kilku kart partnerskich np. BP partnerclub to jeszcze
    nam się liczą punkty w programie BP i mamy zniżki na stacjach BP. Dodatkowo
    polecenia zapłaty zwiększają obrót na karcie więc są większe szanse na darmowe
    jej przedłużenie na kolejny rok. Do tego możemy robić zakupy w internecie bo to
    przecież VC.

    Zamiast KK Citi można też wziąść KK VC mBanku, nie ma bezpłatnych poleceń
    zapłaty ani programów partnerskich ale za to ma bardzo dobry serwis internetowy
    i automatyczną spłatę z eKonta. A jak po roku bedą chcieli kasę to zamieniamy na
    inną kartę.

    Myslę że jak się przyniesie zaświadczenie o zarobkach to niby czemu by mieli nie
    dać karty ? No chyba że ktoś ma coś na sumieniu, albo jest poborowym, lub ma
    lewe zarobki i nie ma zaświadczenia z zakładu pracy.