  • 1. Data: 2006-03-23 07:51:10
    Temat: mbank leży? ;-)) [NO TXT]
    Od: Jarek <j...@o...pl-no-spam>

    .

  • 2. Data: 2006-03-23 08:05:38
    Temat: Re: mbank leĹźy? ;-)) [NO TXT]
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Nie lezy.

  • 3. Data: 2006-03-23 08:08:19
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Uzytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisal w
    wiadomosci news:442256db$1@news.home.net.pl...
    > Nie lezy.

    ladnie z ich strony ze juz nie lezy ... ciekawe jak dlugo ;]

  • 4. Data: 2006-03-23 08:09:22
    Temat: Re: mbank leży? ;-)) [NO TXT]
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    SOA #1 (na Neo+)

  • 5. Data: 2006-03-23 08:43:07
    Temat: Re: mbank lez.y? ;-)) [NO TXT]
    Od: p1w <p...@w...pl>

    K.K. wrote:

    > Nie lezy.
    A właśnie że leży.

  • 6. Data: 2006-03-23 10:08:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 23 Mar 2006 09:43:07 +0100, p1w <p...@w...pl> wrote:

    > A właśnie że leży.

    Internet u Ciebie leży.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361

  • 7. Data: 2006-03-23 11:13:04
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Internet u Ciebie leży.

    Wyobraź sobie "specjalisto" że potrafię odróżnić brak dostępu do
    internetu od braku dostępu do bazy danych.

  • 8. Data: 2006-03-23 13:58:56
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Internet u Ciebie leży.

    Akurat mBank miał chwilowe problemy z warstwą biznesową więc nie
    trafiłeś. Dodatkowo, gdyby piszący miał problemy z internetem to by nie
    wysłał posta..

    reik.

  • 9. Data: 2006-03-23 14:52:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 23 Mar 2006 14:58:56 +0100, Remigiusz Babicz
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Akurat mBank miał chwilowe problemy z warstwą biznesową więc nie
    >trafiłeś. Dodatkowo, gdyby piszący miał problemy z internetem to by nie
    >wysłał posta..

    Ba. Przecież wiadomo, że jak gdzieś w sieci padnie router, przez który
    lecą pakiety z mBanku do klienta, to do innego serwera z innej sieci
    na pewno nie dojdą.
    Uwielbiam kiedy tumaniści bredzą o tym, o czym nie mają zielonego
    pojęcia.

  • 10. Data: 2006-03-23 15:59:31
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > na pewno nie dojdą.
    > Uwielbiam kiedy tumaniści bredzą o tym, o czym nie mają zielonego

    Ja o gwiazdach a ty o pietruszce. I jeszcze mnie obrażasz. No cóż, nie
    pozostaje mi nic innego jak się pokajać i posypać głowę popiołem.

    1. Wyraźniej napisałeś "Internet U CIEBIE leży". Jakoś internet U NIEGO
    działał. W szczególności dowodem na to że działał jest to że napisał
    posta. Jeśli masz jakąś inną definicję określenia tak abstrakcyjnego
    określenia jak "działanie internetu" to podziel się nią ze mną o guru
    informatyki :-P

    2. Zabrałeś głos 3 godziny po fakcie, "nieomylnie" stwierdzając, że to
    na 100% jego wina, nie sprawdzając czy ten problem był dyskutowany na
    innych grupach i forum mBanku. Ucinając dyskusję - był i tu i tu.

    3. Napisałem Ci, jak normalnemu człowiekowi że to wina na poziomie
    warstwy biznesowej (jeśli chcesz więcej wiedzieć to poszperaj w wątkach
    na pl. biznes.wgpw), wyjaśniłem Ci, że jeśli piszący miałby problemy U
    SIEBIE z internetem to by nie mógł nic zrobić. No ale ty wiesz lepiej,
    że to nie aplikacja w mBanku miała problemy, tylko router gdzieś po
    drodze. Weź zacznij grać w totolotka, bo masz duże szanse wygrać zx
    takim podejściem.

    Z niecierpliwością czekam na definicję "działania internetu" wg. Adama
    Płaszczycy, człowieka nieomylnego i jasnowidzącego.

    reik.