  • 1. Data: 2006-03-23 08:18:59
    Temat: Konto internetowe.
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Witajcie.
    Szukam dla siebie najlepszego konta internetowego.
    Ważna jest możliwość wydania do konta karty
    płatniczej którą bezproblemowo można płacić w internecie.
    Bezpłatne przelewy także są mile widziane :-)
    Zastanawiam się nad Inteligo lub mBankiem.
    Na plus Inteligo przemawia dostęp do bankomatów PKO BP.

    Przerażają mnie jednak częste pady systemów w takich bankach
    i brak możliwości rozporządzania swoimi pieniędzmi w tym czasie.

    Macie swoje typy ? Może inny niż w/w bank ?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 2. Data: 2006-03-23 09:03:56
    Temat: Re: Konto internetowe.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Smokun napisał(a):

    > Macie swoje typy ? Może inny niż w/w bank ?
    > Z góry dziękuję za pomoc.

    A moze tak zarowno mBank jak i Inteligo ? Pierwszy jest calkowicie
    darmowy ale jego standardowa karta debetowa nie mozna placic w necie, a
    wydanie eKarty kosztuje (KK jest na poczatku bezplatna ale trzeba
    spelnic inne warunki). Za Inteligo jesli bedziesz mial srednie
    miesieczne saldo powyzej 100 PLN (czyli zakladasz subkonto, umieszczasz
    tam 100zl i nich sobie lezy) zaplacisz sumarycznie tylko 0,99gr/miesiac
    za posiadanie karty VE, ktora jak najbardziej placic w necie mozna.
    Koszt posiadania obu tych kont jest niewielki, a na wypadek tymczasowego
    padu jednego systemu jestes przygotowany.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-03-23 09:27:16
    Od: g...@o...pl

    Smokun napisał(a):
    > Witajcie.
    > Szukam dla siebie najlepszego konta internetowego.
    > Ważna jest możliwość wydania do konta karty
    > płatniczej którą bezproblemowo można płacić w internecie.
    Karta z Inteligo to umozliwia.

    > Bezpłatne przelewy także są mile widziane :-)
    > Zastanawiam się nad Inteligo lub mBankiem.
    > Na plus Inteligo przemawia dostęp do bankomatów PKO BP.
    Skoro chcesz mieć bezpłatne przelewy, to proponuję duet Inteligo +
    Multibank. Do tego w Inteligo postarać się o dopuszczalne saldo
    debetowe.
    Używam takiego duetu w następujący sposób: konto w Inteligo trzymam
    z saldem zerowym, mając jednak dostępne środki z postaci DSD.
    Środki leżą w MultiBanku.
    Gotówkę wybieram z bankomatów PKO i na bieżąco uzupełniam
    przelewami z Multi. Nie powoduje to żadnych odsetek w Inteligo, bo
    zawsze jest 1-2 dni zwłoki w księgowaniu wypłat z bankomatów :-)
    Wszelkie inne płatności reguluję również z Multi.
    Całkowity kosztu duetu:
    - multikonto JA 3zł/m-c (bez karty)
    - Inteligo: 0,99zł za kartę + 0,99zł za debet.

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 4. Data: 2006-03-23 14:36:59
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 09:18:59 +0100, Smokun napisał(a):

    > Szukam dla siebie najlepszego konta internetowego.
    > Ważna jest możliwość wydania do konta karty
    > płatniczej którą bezproblemowo można płacić w internecie.

    Karta Inteligo mozesz placic w necie, chociaz nie wiem czy bez problemow,
    tzn. wszedzie.

    > Bezpłatne przelewy także są mile widziane :-)

    Niestety Inteligo ma drogie przelewy.

    > Przerażają mnie jednak częste pady systemów w takich bankach
    > i brak możliwości rozporządzania swoimi pieniędzmi w tym czasie.

    Bez przesady. Ja dosyc czesto korzystam i jakos chyba tylko raz trafilem na
    utrudnienia.

    > Macie swoje typy ? Może inny niż w/w bank ?

    Allekarta?

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 5. Data: 2006-03-23 17:40:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:6uks6gx0ae8m.uar70mg3oh1t$.dlg@40tude.net...

    > Karta Inteligo mozesz placic w necie, chociaz nie wiem czy bez problemow,
    > tzn. wszedzie.

    Na ogol nie daje sie zaplacic tam, gdzie nie przyjma zadnej karty wydanej
    przez polski (czytaj: nieamerykanski) bank

    > Niestety Inteligo ma drogie przelewy.

    Inteligo ma tanie przelewy, choc nie bezplatne...;-)
    - 0,00 zl na konta w PKO BP
    - 0,99zl do innych bankow
    - 0,00zl za platnosc poleceniem przelewu

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-03-23 18:25:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:40:41 +0100,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    napisała:

    > - 0,00zl za platnosc poleceniem przelewu
    E?
    KJ

    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 7. Data: 2006-03-23 20:56:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:40:41 +0100,
    > osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>

    > E?

    ...zaplaty... mialo byc...
    ...poleceniem zaplaty...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-03-24 03:11:59
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:40:41 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    > Inteligo ma tanie przelewy, choc nie bezplatne...;-)
    > - 0,99zl do innych bankow

    To sa chyba najdrozsze przelewy wykonywane za posrednictwem internetu. W
    kazdym badz razie nie znam w tej chwili banku, ktory by mial drozsze.
    Wszystkie przychodzace mi na mysl, maja darmowe albo za 0,5zl.

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 9. Data: 2006-03-24 07:23:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ngibxvy8icgw.92ylzj95i4a7.dlg@40tude.net...

    > To sa chyba najdrozsze przelewy wykonywane za posrednictwem internetu. W
    > kazdym badz razie nie znam w tej chwili banku, ktory by mial drozsze.
    > Wszystkie przychodzace mi na mysl, maja darmowe albo za 0,5zl.

    wiem, ale...
    Najwieksza sposrod malych kwot pozostaje ciagle mala kwota...;-)
    Ty napisales ze Inteligo ma _drogie_ przelewy.
    IMO 0,99zl to NIE JEST drogo.
    Poza tym nie nalezy (jak straszni mieszczanie...) widziec kazdej rzeczy
    oddzielnie.
    Liczy sie laczny koszt i wygoda.
    Z zycia wziete: 7 stalych platnosci miesiecznie

    W Inteligo
    2x0,00zl bo sa do PKO BP (wyciales to info...;-)
    2x0,00zl bo polecenie zaplaty
    3x0,99zlzl
    0,99zl karta (rowniez do uzytku w internecie)
    Razem 3,96zl
    Darmowe wplaty gotowkowe w 1500 placowek
    1800 bankomatow

    W "tanim" mBanku:
    1x1,00zl za 2 polecenia zaplaty
    5x0,50zl za przelewy (nawet za te do tego samego banku - BRE!)
    Razem 3,50zl - zaoszczedzilismy 0,46zl dzieki czemu mamy szanse zaplacic
    dodatkowo za wplate gotowkowa w obcym banku czy 5zl za wyplate z innego
    bankomatu bo siec duuuzo ubozsza - wlasciwie tylko duze miasta(euronet) oraz
    D.Slask+Wlkp (bzwbk)
    No i 25zl za eKarte...

    Kazdy wybiera dla siebie...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2006-03-24 08:03:03
    Od: mateusz_id <m...@o...pl>

> [...]
    > bankomatu bo siec duuuzo ubozsza - wlasciwie tylko duze miasta(euronet) oraz

    w mBanku opłata za polecenie zapłaty wynosi 1,00 niezależnie od ilości
    obsługiwanych poleceń zapłaty w obrębie konta