  • Data: 2016-08-31 15:56:58
    Temat: Re: Komornicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ea176297-ae38-4f0d-a224-2d46547f0e90@go
    oglegroups.com...
    >Tak sobie policzyłem:
    >Ostatnio podano że ilość egzekucji komorniczych to ok 8mln rocznie
    >Kancelarii komorniczych jest ok 1500(?)
    >Dni roboczych w roku 250
    >To mi wychodzi średnio 21 spraw egzekucyjnych dziennie średnio na
    >komornika
    >Mają co robić trzeba przyznać

    Jak czytales - jeden komornik potrafil nawet 100 ludzi zatrudniac.
    I juz przestaje byc tak duzo.
    Teraz ma byc 5 lub 10 tys spraw rocznie ... srednio podobnie wyjdzie.
    Asesorzy musza byc, jesli ma byc ciaglosc w zawodzie.

    A jesli egzekucja nastepuje zza biurka (wyszukac konta, wyslac pisma),
    to nie jest jakos bardzo duzo.

    No bo zajecie ciagnika to jednak z pol dnia trwa. A licytacja kolejny
    czas ... chyba, ze sie idzie do zaprzyjaznionego komisu i sprzedaje za
    cwierc ceny :-)

    J.