  • Data: 2016-09-15 12:21:50
    Temat: Re: Komornicy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 września 2016 11:55:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale wyplacil ponoc 89 tys, nie mnie oceniac jak to sie >ma do rzeczywistej
    wartosci.
    Bo i to nie takie proste
    Ten ciągnik może i faktycznie wart 89tys ale w warunkach wymuszonej sprzedaży
    "wartość" spada
    Wielokrotnie przyglądałem się licytacjom komorniczym samochodów i niby cena tańsza
    jak rynkowa ale kupować trzeba w ciemno praktycznie. Nie wiesz czy w zbiorniku cukru
    czy innego piachu nie ma, nie znasz faktycznego stanu. Kupujesz praktycznie kota w
    worku
    Podobnie z ruchomościami- np plasma w atrakcyjnej cenie ale nie masz jak sprawdzić bo
    nie ma gdzie podłaczyć. Albo licytacja u dłużnika w domu co komfortowe dla kupujących
    nie jest
    To zaniża uzyskane ceny

    > Tylko zobacz ile to trwalo. W panstwie dzialajacego prawa to by zaraz
    > oddal, bo po co mu chocby odsetki karne, ktore niewatpliwie sad by mu
    > kazal wyplacic.
    A to już temat na inną dyskusje
    > A uczciwy sad, to by mu nakazal w pierwszej kolejnosci >zwrot tego samego
    ciagnika.
    Uczciwie to by było nakzać zwrot + solidna kara dla komornika za złamanie prawa. No i
    zakaz wykonywania działalności

    > Ale jak sad moze byc uczciwy, jesli sam najpierw >zawalil sprawe, jak to zapewne
    czynil przez lata ...
    Trzeba by szczegóły znać czy coś tam sąd zawinił czy może dłużnik terminów nie
    dopatrzył

    > Aczkolwiek ... i dziennikarze maja troche za uszami
    > http://parezja.pl/manipulacja-tvn-u-udowodniona-sadz
    ie-wyrok-skazujacy/

    > Ty go oczerniasz, zglosc sie do prokuratury :-)
    > Poza tym ten od ciagnika zadnym dluznikiem nie byl.
    Znając życie podejrzewam ze ciągnik był dłuznika. Ale dowodów nie ma więc zostawmy
    tak jak jest

    > Ja tam nie wiem, ale tak na chlopski zdrowy rozum, to >wypadaloby obnizac.
    Za zgoda dłużnika i wierzyciela może

    > Jedna rzeczywistosc jest - komornik w wielu wypadkach >wyceny dokonuje sam.
    > I zawsze moze odrzucic zarzuty tym ze "wycenilem sam, >bo komornik jest do tego
    uprawniony"
    Z drugiej strony jak dłuznik uważa że wycena za niska to moze zaprotestować. Ew sam
    mógł wcześniej(przed zajęciem) sprzedać bez pośrednictwa komornika.

    > No to odszukaj. Zawsze tez mozesz komornika >bezposrednio spytac :-)
    Ciekawsze zajęcia w zyciu mam
    W ubiegłym tygodniu piłe motorową z licytacji kupiłem. Używana, cena jakieś 20%
    niżasza jak podobne na olxie. Ale kupiłem w ciemno bo sprawdzić jak nie było. Na
    szczęście wszystko ok się wydaje, sprzet działa.
    Ale można łatwo wtopic. Komornik gwarancji nie daje

    > ale pieniedzy nie ma.
    > Cos te nasze sady kiepskie.
    > Szczegolnie, ze jesli rozumiem - pieniadze ciagle sa w depozycie, i
    > sprawe mozna by zalatwic w 5 minut :-)
    Sądy to inna bajka.
    Aczkolwiek ostatnio CCC w sprawie reklamacji sprawe założyłem.
    Od momentu złożenia pozwu do momentu odzyskania kasy jakieś dwa miesiące. W sumie
    tragedia nie ma