  • Data: 2016-09-13 18:28:25
    Temat: Re: Komornicy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 września 2016 16:10:18 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Bo dobry przyklad, jak to wszystko zle dziala.
    > Komornik moze zajac kazde dobro, protesty olewa, sprzedaje za pol czy
    > cwierc ceny, sad nie reaguje ... a na koniec sad uznaje, ze to
    > wszystko jest warte 5000 zl grzywny.
    > Ciekawe, jaka tam sad dzialke bral ...
    A czasm za sprzedany ciągnik nie wyrównali strat rolnikowi?

    > A skad wiesz ile ? Ten jeden byl naglosniony, o innych bylo slychac,
    > ale cholera wie jak to tam bylo, a komornik sie zawsze wylga.
    Tvn, Jaworowicz, Sklepowicz, Ikonowicz i reszta by nie odpuścili takiej okazji.

    > Jakos za malo.
    Jak to się ostatecznie skończyło musze poszukać
    Aczkolwiek i tak mam podejrzenie że ten od ciągnika kryształowy nie był. Dłużnicy
    cuda robią żeby egzekucji uniknąć. Ale to pomińmy, wyrok sądu jest więc tego się
    trzymajmy.
    .

    > A jak sie nie sprzeda ? Moze obnizyc dalej, czy juz nie ?
    A jak myślisz?
    > Poza tym ... jeden oszacuje i wystawi do licytacji, a reszte oszacuje
    > i do komisu.
    > A potem pokaze - ten jeden oszacowalem na podstawie XXX, sie nie
    > sprzedal, to reszte szacowalem na podstawie wlasnego doswiadczenia, co
    > mi wolno, i widac dobrze szacowalem.
    Tak Sobie piszesz by pisać bo z rzeczywistością to niewiele wspólnego ma
    > Bylo ogloszenie o licytacji ciagnika ?
    Tego nie wiem, nie mój teren, nie śledziłem