  • Data: 2016-09-15 14:11:54
    Temat: Re: Komornicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ecd8c250-7b49-4209-b1f8-48d409b8ac52@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 15 września 2016 12:36:31 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >A może go odkupił od śasiada za 55tys. Gdybac mozemy

    >Licytacja to najlepsza metoda uzyskania najwyższej ceny.
    >Oczywiście można by kazać komornikowi ekspertyzy rzeczoznawców robić
    >itp. ylko czy dłużnik by chiał za to zapłacić?

    No ale widzisz - gdyby komornik choc gniazdko zapewnil i mozna bylo
    sprawdzic czy sprzet dziala ...

    >Ale jest w miare prosto: zajęcia, oszacowanie wartości, ogłoszenie
    >licytacji, licytacja, sprzedaż przekazanie gotówki wierzycielowi
    >Algorytm prosty i przejrzysty

    Jak widac diabel tkwi w szczegolach.

    >Auta tez. A taki jeden na którego mama ma nakaz zapłaty zaległej
    >pensji eleganckim autem jeździ sobie.
    >"Poprosiłem" komornika żeby zajął to się okazało że auto jego
    >narzeczonej.
    >Smażalnia która prowadzi też oczywiście nie jego on tam tylko u
    >narzeczonej bywa.
    >Lokalni komornicy nie chcą się bawić w zajecie auta "we władaniu
    >dłużnika"
    >bo zaraz szum w mediach by była jaki to komornik niedobry i auto
    >biednej dziewczynie zabrał.

    Jak widac - przeszkadza im to dopiero od pewnego czasu, wczesniej w d*
    to mieli.

    A auto ... skad wiesz, czyje naprawde ? Moze i narzeczonej, w koncu
    smazalnie ma, to i zarabia :-)

    >No to tu dyskusji nie powinno być- zajmują Tobie taki ciągnik,
    >idziesz do sądu pokazujesz że Twój a nie dłużnika bo z dotacji na
    >Ciebie itp. i na drugi dzień naklejka komornika z ciągnika zdjęta
    >Jak było naprawdę nie wiemy

    A co bys zrobil na miejscu tego rolnika ?
    Zakladam, ze pognal do sadu, a jesli nie - to cos zle go
    poinformowano.

    Zreszta czy musial do sadu ? Komornika (asesora) poinformowal jeszcze
    przy zajeciu, ze to jego.

    Ja tam jedno wiem - jakby komornik pare razy zaplacil za taka
    licytacje cudzego mienia, to by potem trzy razy sprawdzil czy moze
    zlicytowac.
    A skoro takie numery przechodza, to znaczy, ze do tej pory byl
    bezkarny.

    A efekt widzisz - wystarczylo troche szumu w mediach i komornicy
    zaczeli uwazac co robia.

    >Jak komis wylicytuje najwyższą cenę to kupuje komis.

    Nie ma licytacji, moze sprzedac bez.

    >O dłużniku pisze. Jak uważa że komornik za tanio sprzedał miał prawo
    >wcześniej przed zajęciem sprzedać drożej i kasę oddać wierzycielowi.

    Ale dluznik nie mial ciagnika do sprzedania, wiec to pisanie nie na
    temat :-)

    W praktyce zas ... to sie moze dobrze sprawdzalo przed wojna, gdzie
    mozna bylo zajac srebra rodowe.
    To sie moze dobrze sprawdza teraz przy nieruchomosciach czy pojazdach,
    czy innych dobrach o jakiejs wiekszej wartosci.

    Ale zajmowac dzis komus lodowke czy telewizor, warte 200 zl ... nie
    pokrywa chyba kosztow komornika.
    No dobra - widac dalo sie zajac pile spalinowa i sprzedac w miare
    uczciwie.

    >Nie mam takiego przekonania. Pisałem chyba że i tam wałki się
    >zdarzają ale jak to na ilość egzekucji przełożyć to chyba tragedii w
    >tej branży nie ma. Nie tak >dawno w moim województwie jednego dnia 4
    >policjantów z drogówki BSW zamknęło za łapówki i takie tam. Co nie
    >znaczy że cała drogówka bierze itp

    Swego czasu w Jeleniej Gorze zawiesili cala drogowke.
    No ale po prawdzie to wtedy jestem przekonany, ze cala brala :-)

    >Oj tam. Od nastu już lat na licytacjach kupuje i nie zauważyłem żeby
    >jakoś przesadnie ceny zaniżali.

    No ale mowie - nie wiesz ile puscili bez licytacji.

    >Normalny marmurkowy sąd w moim mieście.
    >CCC nie rozpatrzyło reklamacji w ustawowym terminie to znaczy że
    >uznało moje żądanie.
    >Ich dział reklamacji olewał mnie więc wypełniłem druczek zaniosłem do
    >sądu, wpłaciłem 30zł. W czerwcu to było.

    ale 1-go czy 30-go ?

    >W półowie sierpnia termin sprawy w sądzie tam 20minut i wyrok z
    >klauzulą wykonalności(chyba tak to się nazywa)

    Tego sie mozna spodziewac, ze wymiana papierow absolutnie mniej niz te
    2 miesiace nie zajmie ... moze i dobrze, bo pozwany tez ma prawo sie
    do obrony przygotowac.

    Ale wyrok tak od razu, bez 2 tygodni czekania na uprawomocnienie ?

    >Meila do CCC wysłałem z nr konta.
    >Za tydzień pomimo tego że im nr konta wysłałem listonosz kase do domu
    >przyniósł.

    Ale to glownie z powodu "dobrej woli" CCC.
    No chyba, ze sie juz nadzieli na takich, co w nastepnym dniu po
    terminie do komornika leca :-)

    J.