  • 1. Data: 2016-08-31 14:58:44
    Temat: Komornicy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tak sobie policzyłem:
    Ostatnio podano że ilość egzekucji komorniczych to ok 8mln rocznie
    Kancelarii komorniczych jest ok 1500(?)
    Dni roboczych w roku 250
    To mi wychodzi średnio 21 spraw egzekucyjnych dziennie średnio na komornika
    Mają co robić trzeba przyznać

  • 2. Data: 2016-08-31 15:56:38
    Temat: Re: Komornicy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Znasz regułę Pareto (20/80)?

    -----

  • 3. Data: 2016-08-31 15:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Kancelarii komorniczych jest ok 1500(?)
    >Dni roboczych w roku 250
    >To mi wychodzi średnio 21 spraw egzekucyjnych dziennie średnio na

    Jak czytales - jeden komornik potrafil nawet 100 ludzi zatrudniac.
    I juz przestaje byc tak duzo.
    Teraz ma byc 5 lub 10 tys spraw rocznie ... srednio podobnie wyjdzie.
    Asesorzy musza byc, jesli ma byc ciaglosc w zawodzie.

    A jesli egzekucja nastepuje zza biurka (wyszukac konta, wyslac pisma),
    to nie jest jakos bardzo duzo.

    No bo zajecie ciagnika to jednak z pol dnia trwa. A licytacja kolejny
    czas ... chyba, ze sie idzie do zaprzyjaznionego komisu i sprzedaje za
    cwierc ceny :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-08-31 16:45:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57c6e23b$0$12546$6...@n...neostrada.pl

    > No bo zajecie ciagnika to jednak z pol dnia trwa. A licytacja
    > kolejny czas ... chyba, ze sie idzie do zaprzyjaznionego komisu
    > i sprzedaje za cwierc ceny :-)

    Nie jest odwrotnie? -- komis do komornika?
    IMO silniejszym jest komornik, czyli nie komornik idzie, lecz komornik czeka.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 5. Data: 2016-09-13 10:15:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "J.F." 57c6e23b$0$12546$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jest odwrotnie? -- komis do komornika?
    > IMO silniejszym jest komornik, czyli nie komornik idzie, lecz komornik
    > czeka.

    Komornik ma współpracę z komisem. Nie czeka, tylko daje cynk komisowi,
    że jest ciągnik, samochód. Szybka transakcja za ułamek ceny rynkowej
    tego rocznika. Następnie komis opycha ciągnik, samochód po cenie
    rynkowej. Ustalony % zarobku odpala komornikowi, ale już nie nad stołem.
    Tak to działa w realu.

  • 6. Data: 2016-09-13 11:14:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 10:15:36 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Komornik ma współpracę z komisem. Nie czeka, tylko daje cynk komisowi,
    > że jest ciągnik, samochód. Szybka transakcja za ułamek ceny rynkowej
    > tego rocznika.
    Urban legend ew jakies pojedyncze transakcje(przekręty jak wszedzie się trafiają i u
    komorników ale nie jest to takie masowe jak piszesz
    Ułamek ceny powiadasz wycena samochodu i dłuznik nie zaprotestuje?

    >Następnie komis opycha ciągnik, samochód po cenie
    > rynkowej. Ustalony % zarobku odpala komornikowi, ale już nie nad stołem.
    > Tak to działa w realu.
    http://www.licytacje.komornik.pl/
    Szukaj tu "za ułamek ceny rynkowej"

  • 7. Data: 2016-09-13 11:19:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Urban legend ew jakies pojedyncze transakcje(przekręty jak wszedzie
    >się trafiają i u komorników ale nie jest to takie masowe jak piszesz
    >Ułamek ceny powiadasz wycena samochodu i dłuznik nie zaprotestuje?

    Zaprotestuje, ale co z tego ?
    Ciagnik jakos zostal sprzedany.

    >http://www.licytacje.komornik.pl/
    >Szukaj tu "za ułamek ceny rynkowej"

    Ale to sa te wystawione na licytacje, skad wiesz ile komornik pchnal
    przez komis bez licytacji ?
    Albo tu specjalnie zawyzyl, aby potem stwierdzic, ze sie nie sprzedal
    raz, drugi, widac cena byla za wysoka, wiec on zgodnie ze swoim
    komorniczym sumieniem sprzedal komisowi jeszcze taniej..

    J.

  • 8. Data: 2016-09-13 11:20:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie zdąży (7 dni bardzo szybko płynie, ogołocony z kasy na prawnika).

    -----

  • 9. Data: 2016-09-13 11:29:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I wiesz co "najlepsze"?
    Sąd oddali skargę rzekomego "dłużnika" na czynnosci komornika z przyczyny...
    umorzenia (zakończenia) przez komornika egzekucji.
    "Sprzedałem, kasę wziąłem i ch... mi zrobisz".
    Przy czym sąd nie poda tej przyczyny do wiadomości (odmówi sporządzenia
    uzasadnienia), bo ponoć uzasanienie postanowień ws skarg na komornika nie należy się
    ("nie jest postanowieniem kończącym sprawę").
    I jak tu nie mówić o czarnej mafii??

    -----

  • 10. Data: 2016-09-13 14:01:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 11:19:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Zaprotestuje, ale co z tego ?
    > Ciagnik jakos zostal sprzedany.
    Czepiłeś się tego ciągnika.
    ale ok, własnie dzięki temu ciągnikowi ładnie widach że takie numery na masową skale
    nie są robione
    Na kilka milionów licytacji rocznie raptem jakieś pojedyncze przypadki wychodzą że
    coś nie tak było
    Oszustwa czy inne nieuczciwości się wszędzie zdarzają ale akurat w licytacjach
    komorniczych to jakieś pomijalne ilości
    Myślisz że gdyby masowo komornicy "za ułamek ceny rynkowej" sprzedawali ruchomości to
    by szumu meialnego dłużnicy nie robili?

    > Ale to sa te wystawione na licytacje, skad wiesz ile komornik pchnal
    > przez komis bez licytacji ?
    A myślisz że dłużnicy to idioci i nie zaprotestują? Ten od ciagnika szumu narobił.
    > Albo tu specjalnie zawyzyl, aby potem stwierdzic, ze sie nie sprzedal
    > raz, drugi, widac cena byla za wysoka, wiec on zgodnie ze swoim
    > komorniczym sumieniem sprzedal komisowi jeszcze taniej..
    Nie moze chyba taniej jak 1/2 kwoty oszacowania. Na pierwszej licytacji za 3/4 kwoty
    na drugiej za 1/2. I nie może sprzedać poniżej 1/2 kwoty oszacowania. No chyba że
    wierzyciel i dłużnik wyrażą zgode.
    O terminach licytacji komornik musi zawiadomić dłużnika z wyprzedzeniem
    Więc nie moze sobie tak sprzedać "za ułamek ceny rynkowej" bez ogłaszania licytacji i
    powiadomienia o niej dłużnika.