  • Data: 2016-09-13 11:29:38
    Temat: Re: Komornicy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    I wiesz co "najlepsze"?
    Sąd oddali skargę rzekomego "dłużnika" na czynnosci komornika z przyczyny...
    umorzenia (zakończenia) przez komornika egzekucji.
    "Sprzedałem, kasę wziąłem i ch... mi zrobisz".
    Przy czym sąd nie poda tej przyczyny do wiadomości (odmówi sporządzenia
    uzasadnienia), bo ponoć uzasanienie postanowień ws skarg na komornika nie należy się
    ("nie jest postanowieniem kończącym sprawę").
    I jak tu nie mówić o czarnej mafii??

    -----