  • 41. Data: 2014-10-23 13:25:13
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 11:51:44 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > A co jeśli na wsi nie ma takiego sklepu, który honoruje karty?
    > Klient idzie do bankomatu, bierze kasę i płaci gotówką.

    Dobre :) Czyli nie ma sklepu honorującego karty, ale za to jest BANKOMAT.
    Poza tym takie wieśniaczki nie tankują aut?

  • 42. Data: 2014-10-23 13:50:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Dobre :) Czyli nie ma sklepu honorującego karty, ale za to jest BANKOMAT.
    > Poza tym takie wieśniaczki nie tankują aut?

    Nigdy nie widziałeś stacji, gdzie płaci się tylko gotówką?

  • 43. Data: 2014-10-23 13:51:54
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/10/14 13:25, dizel wrote:
    > Bo może zdarzyć się taka sytuacja że jeżeli skorzystamy z bankomatu
    > euronetu który nie będzie dostępny na tej liście to zostanie pobrana
    > opłata. Już od kilku lat tak jest.

    Ale to CHORE. Niby mówią "wszystkie Euronety są darmowe", ale nie
    wszystkie, bo najpierw trzeba sprawdzić ten jeden konkretny?

    --
    Alf/red/

  • 44. Data: 2014-10-23 13:58:15
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 13:50:01 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Nigdy nie widziałeś stacji, gdzie płaci się tylko gotówką?

    Szczerze mówiąc nie, chociaż jestem w stanie uwierzyć, że takowe istnieją.

  • 45. Data: 2014-10-23 14:18:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Oct 2014 13:51:54 +0200, Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    wrote:

    >Ale to CHORE. Niby mówią "wszystkie Euronety są darmowe", ale nie
    >wszystkie, bo najpierw trzeba sprawdzić ten jeden konkretny?

    Mi się raz to zdarzyło, korzystając już kilka lat z mbanku więc można
    przypuszczać że jednak większość euronetów znajduje się na tej liście.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-10-23 14:21:07
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 23/10/2014 13:58, Kapibara wrote:

    > Szczerze mówiąc nie, chociaż jestem w stanie uwierzyć, że takowe istnieją.

    Wszystkie "partyzanckie" LPG, przepały i oszczędności. Do niedawna
    Biedronki nie "karciły", a bankomaty obok były.

  • 47. Data: 2014-10-23 15:03:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 13:51:54 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > Ale to CHORE. Niby mówią "wszystkie Euronety są darmowe", ale nie
    > wszystkie, bo najpierw trzeba sprawdzić ten jeden konkretny?

    To nie dokładnie tak. Po prostu klienci nie czytają dokładnie co jest
    napisane na bankomacie. Większość uważa, że "Bankomat Euronet" i
    "Bankomat obsługiwany przez Euronet" oznacza to samo. Niestety tylko te
    pierwsze są bezpłatne. I potem są pretensje, że naliczono prowizję.

  • 48. Data: 2014-10-23 15:08:15
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Szczerze mówiąc nie, chociaż jestem w stanie uwierzyć, że takowe istnieją.

    Znam miejsce wcale niedaleko od Warszawy, gdzie w żadnej z trzech stacji
    w okolicy nie przyjmują kart. Albo np. takie miasto Mogielnica w
    powiecie grójeckim (2 tys. mieszkańców): aż 4 bankomaty (czyli po 1 na
    500 mieszkańców, łącznie z niemowlakami), natomiast kartami płacić można
    tylko w 2 miejscach - jakimś sieciowym spożywczaku i nowootwartej
    Biedronce.

  • 49. Data: 2014-10-23 15:09:52
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 23 Oct 2014 14:21:07 +0200, mx napisał(a):

    > Wszystkie "partyzanckie" LPG, przepały i oszczędności. Do niedawna
    > Biedronki nie "karciły", a bankomaty obok były.

    No tak, nie wziąłem pod uwagę "stacji" LPG.

  • 50. Data: 2014-10-23 17:56:11
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <5448e08a$0$11132$65785112@news.neostrada.pl>
    Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> wrote:

    > O ile pamiętam, to w mBanku nie jest wydać 200 zł, ale wydać JEDNORAZOWO
    > 200 zł.

    No! A w USA Murzynów biją!

    Bez przesady. Oczywiście, pewnie jakiś prawnik mógłby tak spróbować to
    interpretować i może nawet by mu się to udało obronić, ale w TOiP jest
    mowa o dowolnej liczbie transakcji na łączną kwotę 200zł.

    --
    Jacek Politowski