  • 11. Data: 2004-01-09 11:17:51
    Temat: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    PiotR <p...@p...com> napisał(a):
    > A dlaczego uwazasz ze ci ludzie robia to z oszczednosci ?
    > Moze oni podobnie jak i Ty
    > " wola sami regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania ich karty "
    >
    > PiotR

    Bo stojac w kolejce obserwowalem jaka metode platnosci dokonywali ludzie.
    Wszyscy prawie gotowka placili. Na 70 osob widzialem 3 karty platnicze +
    moja. Tamte 3 karty platnicze byly debetowe. Moze i maja linie kredytowa, ale
    to moga wyjac cash z bankomatu.

  • 12. Data: 2004-01-09 11:20:07
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    666 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Tylko zarezerwuj sobie =B6rednio 20 minut ze s=B3uchaw=B1 przy uchu...
    > No i 'w dni powszednie w godz. x-20'...
    > Najpro=B6ciej to chyba w zat=B3oczonym autobusie czas oszcz=EAdzi=E6 - =
    > 'prosz=EA o podanie numeru karty... czy mo=BFe Pan powt=F3rzy=E6?' ;-)
    > Ale lepiej, =BFe jest, ni=BFby mia=B3o nie by=E6 ;-)
    > JaC

    Nie place za tel w Plusie dzwoniac do obslugi telefonicznej. Robie to przez
    www. Na poczatku byla usluga tylko przez tel i nie czekalem nigdy dluzej niz
    5 min. A to, ze Plus ma gowniana obsluge telefoniczna i ciagle po 20 min
    czekac na konsultanta, to zadna nowosc. Dlatego zrezygnowalem z Plusa na
    rzecz Idea.

  • 13. Data: 2004-01-09 11:46:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > chargowke&kredytowke :) I tansze niz kredyt odnawialny - przez 45 dni lub
    56
    > dni mam nieoprocentowany kredyt, a w linii kredytowej bym odrazu buli +
    > prowizja za udostepnienia linii. Karty dostalem za darmo z promocji !

    Z tego, co pamiętam, to ktoś kiedyś liczył, że aby to było taniej, to trzeba
    sporo co miesiąc wydawać.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-01-09 12:21:44
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > moja. Tamte 3 karty platnicze byly debetowe. Moze i maja linie kredytowa,

    A to takiego sposobu to ja nie rozumie - po co wyciagac gotowke z bankomatu
    i leciec do kasy jak mozna zaplacic debetowa w kasie.
    Oszczedzamy ganianie do bankomatu
    Albo ja czegos nie wiem.

    Piotrek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 15. Data: 2004-01-09 14:57:41
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Jack Blues" <s...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    bankomatu
    > i leciec do kasy jak mozna zaplacic debetowa w kasie.

    Jak mam gotowke to w kasie zaplace na 100%.
    Gdy mam karte to roznie to moze byc.
    Zawsze moze sie zdazyc jakis problem z autoryzacja.
    Dotyczy zwlaszcza kart 'plaskich' (ktorych jest wiekszosc).
    Przy bankomacie tez moze sie zdazyc jakis problem,
    ale w wiekszosci przypadkow przynajmniej
    kolejka jest duzo krotsza niz do kasy w salonach operatorow;)
    A procenciki tal niskie (albo i wcale)
    na kontach, ze nie oplaca sie trzymac
    kasy kilka dni dluzej. Wiec od razu mozesz wziac
    gotowke na kilka wydatkow.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 16. Data: 2004-01-09 15:33:34
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Jack Blues <s...@m...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > A to takiego sposobu to ja nie rozumie - po co wyciagac gotowke z bankomatu
    > i leciec do kasy jak mozna zaplacic debetowa w kasie.

    OK - nie musza ganiac do bankomatow. Ale czy warto stac 1h w kolejce by
    zaoszczedzic 3zl ? Ja z kredytowki forsy nie wyjme. A kase nawet jakby mial,
    to wole zaplacic kredytowka, a kasa niech czeka na koncie i splace karte po
    56 dniach.

  • 17. Data: 2004-01-09 17:05:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik " kuba" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moglbym zlecic
    > stale obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

    2 lata miałem obciążanie karty kredytowej i nie zanotowałem żadnych
    problemów.
    Teraz mam PZ.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 18. Data: 2004-01-09 23:53:49
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > pko bp ). Rozumiem, ze duzo osob chce zaoszczedzic na prowizji za zaplate
    > rachunku, ale czy czekanie 1h zeby zaoszczedzic pare zlotych?? Moglbym
    zlecic
    > stale obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

    Kuba, dziwię Ci się. Ci ludzie z gotówką lub VE w kolejce być może nie maja
    wyboru, ale jeśli mając KK marnujesz co miesiąc 1h w kolejce, to jest to dla
    mnie zajebista osobliwość. Z mojej KK od 2 lat są płacone 3 rachunki z Idea
    (właśnie w tym miesiącu żona zrezygnowała, więc lada moment przetestuję jak
    przebiega rozstanie) i nigdy mi się nie zdarzyła żadna wpadka czy to z kwotą
    obciążenia czy z terminem. Wyślij fax do Idei ze zleceniem obciążania KK, a
    tą godzinę wykorzystaj śjakoś pożytecznie... :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 19. Data: 2004-01-10 05:20:06
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > obciążenia czy z terminem. Wyślij fax do Idei ze zleceniem obciążania KK, a
    > tą godzinę wykorzystaj śjakoś pożytecznie... :^)

    Mialem takie zleconko i raz sie ktos jebnal i scignaleli mi bezprawnie 1000zl z
    karty. Oczywiscie zanim sie wyjasnilo to minelo ponad miesiac czasu, a ja
    zosalem bez srodkow na KK. CHcialbym, zeby tak dzialalo jak PZ, ze jak cos
    sknoca, to bym zrezygnowal z platnosci bez zadnej gatki.

  • 20. Data: 2004-01-10 21:31:16
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zosalem bez srodkow na KK. CHcialbym, zeby tak dzialalo jak PZ, ze jak cos
    > sknoca, to bym zrezygnowal z platnosci bez zadnej gatki.

    IMVHO reklamujesz transakcję w banku i pieniążki powinny wrócić, do
    czasu, kiedy sprawa się wyjaśni. A może się mylę?

    Marek