    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Date: Fri, 9 Jan 2004 15:57:41 +0100

    Witam

    Użytkownik "Jack Blues" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:btm6fd$aab$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A to takiego sposobu to ja nie rozumie - po co wyciagac gotowke z
    bankomatu
    > i leciec do kasy jak mozna zaplacic debetowa w kasie.
    > Oszczedzamy ganianie do bankomatu
    > Albo ja czegos nie wiem.

    Jak mam gotowke to w kasie zaplace na 100%.
    Gdy mam karte to roznie to moze byc.
    Zawsze moze sie zdazyc jakis problem z autoryzacja.
    Dotyczy zwlaszcza kart 'plaskich' (ktorych jest wiekszosc).
    Przy bankomacie tez moze sie zdazyc jakis problem,
    ale w wiekszosci przypadkow przynajmniej
    kolejka jest duzo krotsza niz do kasy w salonach operatorow;)
    A procenciki tal niskie (albo i wcale)
    na kontach, ze nie oplaca sie trzymac
    kasy kilka dni dluzej. Wiec od razu mozesz wziac
    gotowke na kilka wydatkow.

    Pozdrawiam

    Marcin