  • 1. Data: 2004-01-08 20:13:14
    Temat: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Od: " kuba" <k...@W...gazeta.pl>

    Jedynie rachunek za komorke Idei place w kasie salonu ze wzgledu na mozliwosc
    platnoscia karta kredytowa. Jednak zawsze kiedy zbliza sie termin platnosci,
    a nawet kilka dni potem sa bardzo dlugie kolejki ( na 70 osob srednio !!! ).
    Zauwazylem, ze ludzie placa gotowka, ale duza czesc rowniez kartami
    platniczymi debetowymi ( widzialem duzo kart maestro pekao, ing, citi oraz ve
    pko bp ). Rozumiem, ze duzo osob chce zaoszczedzic na prowizji za zaplate
    rachunku, ale czy czekanie 1h zeby zaoszczedzic pare zlotych?? Moglbym zlecic
    stale obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

  • 2. Data: 2004-01-08 20:18:37
    Temat: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kuba <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    Moglbym zlecic stale
    > obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

    ja mam do takich rzeczy PZ w MultiBanku - gdyby co - odwoluje operacje -
    kase mam od razu na koncie - a watpliwosci rozwiazuje. Co wiecej - faktura
    placona jest zawsze ostatniego dnia. I jeszcze dostaje za to punkty w
    proficie.
    nie wiem jakim cudem, ale niedlugo bede mial 9900 punktow :)) (a moje
    rachunki wynosza ~100-130 zl miesiecznie)

  • 3. Data: 2004-01-08 20:57:57
    Temat: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....[OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > nie wiem jakim cudem, ale niedlugo bede mial 9900 punktow :)) (a moje
    > rachunki wynosza ~100-130 zl miesiecznie)

    Normalka. Przez pewien czas za PZ było 200pktów zamiast 100. Za staż w
    sieci też są punkty. Za usługi dodatkowe (3ija, Wolne Chwile,
    Przyjaciel) - kolejne punkty. I za mBox. I tak się zbiera :)

    Marek

  • 4. Data: 2004-01-08 21:32:55
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie wiem jakim cudem, ale niedlugo bede mial 9900 punktow :)) (a moje
    > rachunki wynosza ~100-130 zl miesiecznie)

    Gdyby do zlecenia karty kredytowej mozna byloby tak zrobic, jak do PZ, to tez
    bym zrobil. A zeby skozystac z PZ, to trzeba miec kasiore na koncie, a z ta
    roznie bywa. A na KK zawsze cos mam i odwlekam platnosc na dluzszy czas.
    Szkoda, ze nie maja platnosci przez net lub telefonicznie jak w Plus GSM.

  • 5. Data: 2004-01-08 23:14:05
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Tylko zarezerwuj sobie średnio 20 minut ze słuchawą przy uchu...
    No i 'w dni powszednie w godz. x-20'...
    Najprościej to chyba w zatłoczonym autobusie czas oszczędzić - 'proszę o podanie
    numeru karty... czy może Pan powtórzyć?' ;-)
    Ale lepiej, że jest, niżby miało nie być ;-)
    JaC

  • 6. Data: 2004-01-09 07:56:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik " kuba" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jedynie rachunek za komorke Idei place w kasie salonu ze wzgledu na
    mozliwosc
    > platnoscia karta kredytowa.

    ja rozumiem, że może się temu dziwić osoba, która nie zajmuje niepotrzebnie
    kolejki ....
    ale ktoś kto sam stoi w kolejce i narzeka, że inni też stoją to chyba lekka
    przesada :)))

    może kolega jednak pomyśli nad kredytem odnawialnym i poleceniem zapłaty ?
    to będzie tańsze rozwiązanie niż karta i stanie w kolejce - no i wtedy już
    można uczciwie narzekać na "staczy kolejkowych"

    ja na przykład zawsze dziwię się młodym ludziom płacącym rachunki na poczcie
    :) rozumiem starszych, którzy nie potrafią się przestawić
    ale młodzi, którzy płacą za tpsa, komórki i internet na poczcie zostawiając
    za każdy rachunek 3,50 to już przesada - a ja, musząc odebrać list polecony
    stoję i oddycham zanieczyszczonym powietrzem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-01-09 08:49:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > nie wiem jakim cudem, ale niedlugo bede mial 9900 punktow :)) (a moje
    > rachunki wynosza ~100-130 zl miesiecznie)

    Przy rachunkach rzedu 40PLN - po 14miesiacach ponad 8k punktow.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-01-09 10:29:59
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > stale obciazenie karty kredytowej, ale wole sam regulowac platnosci karta,
    > niz zeby idea miala zgode do obciazania karty mojej.

    A dlaczego uwazasz ze ci ludzie robia to z oszczednosci ?
    Moze oni podobnie jak i Ty
    " wola sami regulowac platnosci karta,
    niz zeby idea miala zgode do obciazania ich karty "

    PiotR

  • 9. Data: 2004-01-09 11:07:30
    Temat: Odp: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > Moglbym zlecic stale obciazenie karty kredytowej

    nie zapominaj ze wiele osob płaci po terminie....

    pozdrawiam
    :)

  • 10. Data: 2004-01-09 11:15:08
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > to będzie tańsze rozwiązanie niż karta i stanie w kolejce - no i wtedy już
    > można uczciwie narzekać na "staczy kolejkowych"

    Jasne... student, bez pracy, kategoria a w wku. Ale mam
    chargowke&kredytowke :) I tansze niz kredyt odnawialny - przez 45 dni lub 56
    dni mam nieoprocentowany kredyt, a w linii kredytowej bym odrazu buli +
    prowizja za udostepnienia linii. Karty dostalem za darmo z promocji !