  • 1. Data: 2004-01-08 19:20:11
    Temat: przelew krajowy w PLN na konto w EUR
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    czesc grupa,

    mam konta m.in. w:
    -mbanku (PLN)
    -millenium (EUR)

    zrobilem przelew z mbanku do millenium (oczywiscie w PLN), liczac ze jak
    pieniadze dojda, to millenium automatycznie przeliczy sobie ta kase na EUR.
    niestety przelew do mbanku wrocil.
    numer konta millenium w EUR jest dobry i przelewy na nie da sie wysylac
    (wczesniej zrobilem przelew zagraniczny w EUR z deutsche banku 24 i doszedl
    bez problemu)

    dzwonilem 3 razy do mbanku i 3 razy do millenium (rzecz jasna na poczatku
    oba banki zwalaly wine na siebie wzajemnie) i oto co ustalilem:
    -przelew wyszedl z mbanku
    -przelew nawet nie dotarl do millenium
    -odbil go KIR z takiego powodu ze jakas ustawa mowi ze nie moze byc takich
    przelewow *wewn. kraju*

    teraz pytania:
    -czy to co ustalilem ma jakis sens?
    -jak to obejsc? (tzn dostac EUR na rachunek w EUR w millenium z mbanku)

    dzieki z gory za odpowiedz i pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2004-01-08 20:30:33
    Temat: Re: przelew krajowy w PLN na konto w EUR
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis"
> [...]
    > -millenium (EUR)

    > -odbil go KIR z takiego powodu ze jakas ustawa mowi ze nie moze byc takich

    jesli z mbanku wyszly zlotowki to tylko Millennium moglo u siebie rozpoznac ze
    te zlotowki mialy trafic na konto EUR. Moze wystarczy u nich zlozyc upowaznienie
    zeby przewalutowali taka wplate i dopisali do EUR?

    Ja kiedys taki nr zrobilem z ePKO bo ten bank ma pole "w jakiej walucie ma to w
    banku odbiorcy wylądować". Poza tym podałem pełny nr rachunku EUR a'vista w
    Fortisie - Fortis zadzwonił i powiedzieli że w zasadzie nie powinni takich
    przelewow przyjmowaqc ale w drodze wyjatku mogą. Sprzedali mi 10,02 EUR a
    wysłałem tyle że w PKOBP daloby sie za to dostać tylko 10 EUR.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-09 20:55:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > -przelew nawet nie dotarl do millenium
    > -odbil go KIR z takiego powodu ze jakas ustawa mowi ze nie moze byc takich

    Bardzo to dziwne. Nie moze byc przelewow w zlotowkach w kraju?

    > teraz pytania:
    > -czy to co ustalilem ma jakis sens?

    Watpie, raczej Millennium odbil przelew ze wzgledu na niezgodnosc
    waluty.

    > -jak to obejsc? (tzn dostac EUR na rachunek w EUR w millenium z mbanku)

    Aaa... nie mozesz po prostu zrobic przelewu mBank -> Millennium
    pomiedzy kontami zlotowkowymi, i nastepnie przewalutowac w Millennium
    osobiscie? Nie masz tam konta zlotowkowego?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH